Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:53:49 GMT

کشف ۴۶ کیلو گرم حشیش در شهرستان طبس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۸۰۷

کشف ۴۶ کیلو گرم حشیش در شهرستان طبس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی ده محمد شهرستان طبس، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۲۰۶ که از یزد به سمت بردسکن درحرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۴۶ کیلو و ۶۳۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جا ساز شده بود کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرشید تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

کشف ۴۰ کیلو گرم تریاک در شهرستان قاین

سرهنگ زال بیکی فرمانده انتظامی شهرستان قاین گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی این شهرستان به یک موتورسیکلت که با سرعت بالایی درحرکت بود مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید

کشف مواد مخدر در شهرستان سرایان

او افزود: متهم با بی توجهی به ایست پلیس، متواری شد که بلافاصله مأموران با اجرای طرح مهار موتورسیکلت را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ زال بیکی تصریح کرد: مبازره بی ‌امان با سوداگران مرگ قاطعانه ادامه دارد و اقدامات و شگرد‌های قاچاقچیان مانع از فرار آنان از چنگ قانون نخواهد شد.

او ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر مواد مخدر کشف حشیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند که در حال تردد بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند. 

او افزود: مأموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه ۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند؛ ضمنا ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 درگیری مسلحانه در نهبندان/ شهادت فرمانده پاسگاه مرزی

سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد؛ بیان کرد: در این عملیات در مجموع ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه تالشی
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود