Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@12:32:20 GMT

سه نفر مجروح در حوادث روز گذشته

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۹۷۵

سه نفر مجروح در حوادث روز گذشته

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت: دو حادثه سقوط از ارتفاع و رانندگی در ساعت پایانی دیشب ۳ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی، در این خصوص تصریح کرد: حوادث شامگاه جمعه دوم آبان ماه در شهر کرمان، سه مجروح  به جای گذاشت.

او با بیان اینکه در حادثه اول فردی به داخل چاله آسانسور در شهر کرمان سقوط کرده بود، افزود: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۲۳ جمعه دوم آبان ماه از این حادثه آگاه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی با بیان اینکه این حادثه در بلوار جهاد رخ داده بود، بیان کرد: پس از اعلام وقوع حادثه بدون فوت وقت، دو تیم تخصصی نجات این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۴ و ۱ در محل حادثه حضور یافته و امداد رسانی به مصدوم را که از طبقه دوم به داخل چاله آسانسور سقوط کرده بود، آغاز کردند.

او افزود: مصدوم که به دلیل بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی دچار حادثه شده بود در کمترین زمان ممکن  از سوی نجاتگران سازمان آتش نشانی از داخل چاله آسانسور خارج و به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در این زمینه به کارفرمایان پروژه‌ها و کارگاه‌های ساختمانی توصیه کرد با رعایت اصول ایمنی و حفاظت محیطی از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

او از تصادف شدید دو دستگاه خودروی زانتیا و کامیون در بزرگراه امام خمینی (ره) حدفاصل تقاطع باقدرت و پل دانش نیز خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی منجر به مصدومیت شدید دو نفر از سرنشینان خودروی زانتیا شد.

میرزایی زمان اعلام این حادثه به ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی را ۲۳ و ۲۳ دقیقه دوم آبان اعلام و بیان کرد: دو دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۸ و ۲، بدون فوت وقت در محل حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: به‌ علت شدت حادثه، سرنشینان خودروی زانتیا، در خودرو محبوس شده بودند که  به همت آتش‌نشانان از بین آهن‌ پار‌ه های خودرو خارج و به بیمارستان منتقل شدند.

او افزود: هم‌چنین اقدامات اولیه برای پیشگیری از حریق احتمالی از سوی آتش‌نشانان در هر دو حادثه انجام گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوادث میرزایی رضا میرزایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، ساعاتی پیش رسانه‌های محلی کرمان تصاویری از آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بم منتشر کردند. به گزارش رسانه‌های محلی این اتش سوزی متعلق به انبارهای شرکت مدیران خودرو است.

برنا نوشت: محسن حدادیان میرعامل سازمان آتش نشانی بم در خصوص این اتش سوزی اظهار کرد: این اتش سوزی گسترده پس از ۵ ساعت مهار شد و به رغم خسارات مالی سنگین تاکنون گزارشی از تلفات جانی منتشر نشده است.

وی ادامه داد: نیروی‌های این مجموعه هیچ همکاری و کمکی در جهت سریعتر مهار شدن این آتش سوزی با ما نداشتند و ۱۵ خودرو و ۱۵۰ نفر از پرسنل اتش نشانی به تنهایی این اتش سوزی گسترده را مهار کردند.

وی در پایان تصریح کرد: نمی‌توان علت اتش سوزی را اکنون اعلام کرد، اما کارشناسان ما در حال بررسی موضوع هستند این اتش سوزی از انبار ضایعات اغاز شده است.

از سوی دیگر روابط عمومی کرمان موتور اخبار منتشره مبنی بر سرایت این اتش سوزی به پارکینگ‌های این شرکت را تکذیب و اعلام کرد که با توجه به فاصله زیاد مجموعه کرمان موتور با این اتش سوزی هیچ گونه آسیبی به این مجموعه نرسیه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904353

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در اراک یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در اراک یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت
  • ۹ مصدوم حاصل دو تصادف جرحی در بزرگراه آزادگان و فتح
  • جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد
  • لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شد
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام