Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:02:00 GMT

هوای البرز آلوده می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۳۳۹۲

هوای البرز آلوده می‌شود

آرش بهاروند، مدیرکل هواشناسی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار در البرز است که پی آمد آن آسمانی صاف، گاهی رشد ابر همراه با غبار محلی است که تا اواسط هفته، کیفیت هوا را در بعضی ساعات برای گروه های حساس و بالاتر ناسالم قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای هوای فردای البرز نیز آسمانی صاف و ناسالم برای گروه های حساس پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: کمینه دمای هوای امروز استان البرز نه درجه سانتی گراد و بیشینه هوای آن بیست و پنج درجه سانتی گراد است و وضعیت کمینه و بیشینه هوای فردای استان نیز به ترتیب ده و بیست و هفت درجه خواهد بود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده

به گزارش خبرآنلاین؛براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت:همچنین برای امروز و فردا در ارتفاعات شرقی استان در بعضی ساعتها افزایش ابر و افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است از روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.


آسمان تهران فردا شنبه (۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یک شنبه (۹ اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲ و ۴ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران و ورامین و پیشوا با بیشینه دمای ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899801

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / پاک‌ترین هوا سهم بجنورد شد
  • هوای البرز گرم می‌شود
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود