Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پنج هزار و ۷۱۸ انبار ارزاق بخش خصوصی در این استان شناسایی شده است که از این تعداد چهار هزار و ۹۲۴ انبار پُر تراکش و فعال است.

او افزود: امسال هم ۷۷۶ انبار جدید در این استان شناسایی شد، که این تعداد انبار در راستای طرح مکلف شدن انبارداران در ثبت ورود کالا‌ها و اطلاعات آن‌ها در سامانه جامع انبار‌ها با رویکرد رصد و کنترل عرضه و تقاضا شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برگزاری کلینیک صادراتی در واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری

رستمی با بیان اینکه نگهداری کالا‌ها در انبار‌های ثبت نشده و بدون شناسنامه تخلف است و با آن برخورد می‌شود اضافه کرد: انبار‌ها کم بار و بی‌بار نیز در سامانه این سازمان ثبت و به صورت الکترونیکی قابل رصد است.

او ادامه داد: بازرسان این اداره نظارتی با رصد روزانه انبار‌های ثبت شده و فعال در استان میزان ورود و خروج کالا و پیگیری یا امتناع از فروش کالا را رصد و پایش می‌کنند.

رستمی با تاکید بر اینکه این سامانه از بروز احتکار و یا قاچاق کالا در انبار‌ها جلوگیری می‌کند گفت: در سامانه جامع انبار‌ها دو شاخص رصد و پایش انبار‌ها و همچنین رسید و صدور حواله مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او با تاکید بر اینکه بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی و همچنین انبار‌ها و واحد‌های نگهداری کالا در استان به صورت مشترک با دستگاه‌های اجرایی دیگر و همچنین اتاق اصناف و یا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود تاکید کرد: ۷۰ درصد انبار‌های استان خاص اصناف و عمده‌فروشان، خرده فروشان، شرکت‌های پخش و صنف انبارداران و مابقی انبار‌ها خاص صنعت، ادارات و بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه جامع انبار ها ورود و خروج کالا قاچاق کالا انبار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر