Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@01:17:18 GMT

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به استعفای رسول پناه

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۰۰۸

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به استعفای رسول پناه

به گزارش افکارنیوز،

محمود کلهر، در خصوص استعفای مهدی رسول‌پناه از مدیریت باشگاه  پرسپولیس ، اظهار داشت: فکر می‌کنم رسول‌پناه بی‌تجربگی کرد. تیم ما در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیاست و ما خودمان باعث شدیم پرسپولیس وارد حاشیه شود.

وی ادامه داد:  رسول‌پناه  در انجام مصاحبه‌ها عجله کرد. می‌توانست این صحبت‌ها را انجام ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا این مسائل حاشیه‌ای در روند فنی تیم هم تاثیرگذار خواهد بود و بازیکنانی مانند شجاع خلیل‌زاده در تیم حفظ می‌شدند تا تیم در فینال با تمامی نفرات حاضر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: عمر ورزشی بازیکنان فوتبال کوتاه است و بازیکن وقتی با پیشنهاد قابل توجه مواجه می‌شود به آینده خود فکر می‌کند. شجاع تصمیم بدی نگرفت؛ بالاخره به آینده فوتبال خود فکر کرد و به لیگ ستارگان قطر رفت.

کلهر در خصوص جایگزینی بازیکنانی چون  خلیل‌زاده  و نادری در پرسپولیس خاطرنشان کرد: سیدجلال هنوز آماده است و می‌تواند جایگزین خوبی برای شجاع باشد. البته جایگزینی شجاع سخت است چون بازیکنی است که بسیار محکم و فنی بازی می‌کرد. در خصوص جایگزینی نادری هم سعید آقایی عملکرد خوبی داشته و می‌تواند در این پست بازی کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس رسول پناه خلیل زاده پرسپولیس سید جلال حسینی شجاع خلیل زاده رسول پناه رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

 

منبع:فوتبالی

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید