Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:48:34 GMT

برگزاری سوگواره شهادت امام حسن عسکری(ع) در آستارا

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۲۳۱

برگزاری سوگواره شهادت امام حسن عسکری(ع) در آستارا

قهرمانی از برگزاری سوگواره شهادت امام حسن عسکری(ع) به همت کانون فرهنگی و هنری صالحین در مسجد امام جعفرصادق(ع) بندر آستارا خبر داد.

«حسین قهرمانی» امروز(شنبه، ۳ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: سوگواره شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا با بیان اینکه سوگواره شهادت امام حسن عسکری(ع) امشب سوم آبان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود، افزود: حجت الاسلام محرم فیضی از اساتید حوزه علیمه سخنران این سوگواره است.

 

وی تصریح کرد: سخنران در این مراسم در مورد سبک زندگی و منش امام حسن عسکری (ع) به ایراد سخنرانی می پردازد.

 

قهرمانی گفت: مداحی مرتضی پناهی اردبیلی و سینه زنی عاشقان و دلدادگان ائمه اطهار(ع) از دیگر بخش های این مراسم در بندر مرزی آستارا است.

 

وی از مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) شهرستان آستارا برای حضور در این سوگواره دعوت کرد و از آنان خواست برای حضور در مراسم با خود ماسک همراه داشته باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا با بیان اینکه این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این سوگواره به همت کانون فرهنگی و هنری صالحین تدارک دیده شده که با مشارکت هیئت امنای مسجد امام جعفر صادق(ع) و پایگاه بسیج شهید شاپور آهنی برگزار می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون صالحین شهادت امام حسن عسکری ع مسجد امام جعفر صادق ع بندر آستارا کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق ع برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود نوحه شهادت امام جعفر صادق (ع)

مداحی شهادت امام جعفر صادق (ع) ویژه سال ۱۴۰۳ با نوای ذاکر و مداح اهل بیت (ع) حاج مهدی رسولی برای شما شنوندگان رادیو ایمنا آماده پخش و دانلود است.

کد خبر 750463

دیگر خبرها

  • عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع)در زنجان
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ص) در آبدان
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • دانلود نوحه شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد+فیلم
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه