Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:56:07 GMT

۳۰۰ واحد صنفی در کرج  اخطار تعطیلی دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۵۹۶

۳۰۰ واحد صنفی در کرج  اخطار تعطیلی دریافت کردند

ایسنا/البرز فرماندار کرج از صدور اخطاریه تعطیلی برای ۳۰۰ واحد صنفی و خدماتی در این شهرستان خبر داد.

غفور قاسمپور روز شنبه سوم آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تداوم محدودیت های کرونایی در کرج به دلیل شیوع ویروس کرونا، گشت‌های نظارتی بهداشتی در سطح کرج فعال شده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در طول این گشت‌ها ۳۰۰ .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد صنفی و خدماتی به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی اخطار تعطیلی دریافت کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: از صنوف در خواست می‌شود برای حفظ سلامت مردم دستورالعمل ها را رعایت کنند تا کار به پلمب واحد صنفی ختم نشود.

قاسم پور تاکید کرد: حفظ سلامت مردم در اولویت قرار دارد و تشکیل گشت های مشترک و ویژه  از الزامات اجرایی شدن مصوبات محدودیت های کرونایی در مرکز استان البرز است.

معاون استاندار  البرز گفت: تشکیل گشت ویژه کنترل بر پارک های بزرگ شهر کرج انجام شده و نظارت جدی بر این امر مهم نیز صورت می گیرد.

قاسم پور تبلیغات را محور اصلی آگاهی بخشی به جامعه و ایجاد حساسیت نسبت به شرایط فعلی عنوان کرد و خواستار آن شد تا حساسیت شرایط با شیوه های تبلیغات شهری و محیطی به مردم القا شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کرج فرماندار کرج واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد