Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:23:12 GMT

هرمزگان در اولویت هلال احمر کشور باشد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۷۸۲

هرمزگان در اولویت هلال احمر کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در دیدار با دکتر مهراب شریفی سده معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور بر لزوم توسعه آموزش‌های امداد و نجات در جامعه به خصوص در روستاها تاکید کرد و بیان داشت: باید با استفاده از ظرفیت جوانان، شوراها، دهیاری ها و پایگاه های بسیج در روستاها برای ساماندهی و ارائه آموزش های مورد نیاز امداد و نجات استفاده شود تا در مواقع نیاز، پشتوانه‌ای برای جمعیت هلال احمر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به برنامه جمعیت هلال احمر در راستای ایجاد خانه‌های هلال، برنامه‌ریزی مناسبی برای ایجاد هزار خانه هلال در روستاهای استان هرمزگان انجام شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت استراتژیک، پهناور بودن و وجود جزایر و ساحلی بودن این استان، افزود: در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز امداد و نجات هلال احمر باید نگاه‌ ویژه‌ای به استان هرمزگان صورت گیرد و همواره مایحتاج و ذخایر لازم در انبارهای این استان برای مواقع نیاز موجود باشد.

همتی تصریح کرد: مجموعه جمعیت هلال احمر در استان هرمزگان رو به پیشرفت گام بر می دارد و برای احداث ساختمان جدید این جمعیت در مرکز استان نیز کمک های لازم را خواهیم داشت.

وی گفت: از جمعیت هلال احمر کشور نیز انتظار داریم تا در برنامه‌ریزی‌ها همواره استان هرمزگان را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان هلال احمر بندرعباس جمعیت هلال احمر استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی