Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ خلیل محبت خواه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران  با بیان اینکه روند پرداخت آورده متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن در یک ماه گذشته افزایش یافته است، گفت: متقاضیانی که هنوز به آنها پیامک واریز آورده اولیه ارسال نشده است، نگران نباشند چرا که فرصت پرداخت آورده اولیه برای این دسته از متقاضیان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: متقاضیان از زمانی که پیامک واریز آورده اولیه به آنها ارسال می‌شود، ۱۵ روز مهلت دارند تا آورده ۴۰ میلیون تومانی خود را تکمیل کنند.

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه تاکنون دو تا سه بار به متقاضیان پیامک پرداخت آورده ارسال شده اما متاسفانه در این زمینه توجهی صورت نگرفته است، افزود: این بار به متقاضیان، پیامک نهایی ارسال می‌شود و اگر افراد به این موضوع توجه و یا رسیدگی نکنند در نهایت حذف خواهند شد.

محبت خواه افزود: البته ممکن است برای برخی از متقاضیان، پیامک پرداخت آورده اولیه تاکنون یک بار ارسال شده باشد اما طبق بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم تاکنون چندین بار این پیامک به آنها ارسال شده است.

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان تهران تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی اقدام به تکمیل حساب و آورده اولیه کرده‌اند که در مقایسه با ثبت نام‌های انجام شده تعداد کمی است.

این مقام مسئول همچنین در مورد آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن در استان تهران هم گفت: ۱۶۷ هزار و ۹۱۴ نفر تاکنون در استان تهران برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۹ هزار و ۲۱۲ نفر حائز شرایط بودند.

به گفته مدیر کل راه‌وشهرسازی استان تهران حدود ۱۸ هزار و ۹۷۹ نفر هم به بانک‌ها برای تشکیل پرونده معرفی شده‌اند.

محبت خواه تصریح کرد: تاکنون در کشور حدود ۵۵ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات وام ودیعه مسکن شده‌اند که این رقم در تهران در مقایسه با سایر شهر‌ها بیشتر بوده است.

۷ هزار و ۶۸۰ نفر متقاضی مسکن ملی در تهران وام دریافت کرده‌اند

محبت خواه تاکید کرد: هم اکنون تمامی این اقدامات در حال رسیدگی است و تا روز گذشته ۷ هزار و ۶۸۰ نفر وام ودیعه مسکن در استان تهران دریافت کرده‌اند.

این مقام مسئول در ادامه به روند آزادسازی اراضی که تصرف شده بودند هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه روند آزادسازی در مناطقی از جمله گیلان، دماوند و مناطق دیگر شرق تهران با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است و با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله قوه قضائیه به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم که اراضی در تصرف زمین خواران قرار داشته باشد.

محبت خواه در پایان یادآور شد: روند آزادسازی اراضی با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است و ما با سرعت ساخت و سازهای غیرمجاز را قلع قمع می‌کنیم.

پربیننده ترین خانه بخریم یا بسازیم؟ قیمت مسکن در تهران منهای منطقه یک زیر ۲۰میلیون است وضعیت قیمتی آپارتمان‌های ۱۰۰ متر به بالا نسخه وزیر راه برای کاهش قیمت مسکن ۱۱هزار و ۶۰۰خانوار در طرح اقدام ملی صاحب‌خانه شدند/ ۲۰درصد از تولید ناخالص ملی به مسکن اختصاص دارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: راه وشهرسازی وام ودیعه مسکن پیامک قیمت مسکن مسکن اقدام ملی مسکن مسکن ملی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت راه وشهرسازی استان تهران وام ودیعه مسکن پرداخت آورده آورده اولیه محبت خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاری‌قرآن در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت: در گستره استان اصفهان بیش از ۴۶۱ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۱۵۸ هزار و ۸۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شدند.

وی افزود: از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این استان، تاکنون بیش از ۱۳۱ هزار متقاضی تأیید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: از این تعداد نیز برای بالغ بر ۵۰ هزار و ۸۰۰ نفر افتتاح حساب شده است و تا کنون افزون بر ۳۸ هزار نفر از متقاضیان به پروژه‌ها اختصاص یافتند.

وی اضافه کرد: از مجموع متقاضیان حائز شرایط در استان، بیش از ۶۷ هزار و ۶۰۰ نفر حائزان شرایط شهرهای جدید استان اصفهان هستند و افزون بر ۹۱ هزار و ۱۰۰ نفر نیز متقاضیان حائز شرایط در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بودند.

قاری قرآن با بیان اینکه در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن در سطح شهرهای استان اصفهان تا کنون بیش از پنج هزار و ۳۰۰ پروژه طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است، گفت: در حال حاضر قرارداد با سازنده برای افزون بر ۴۵ هزار و ۳۰۰ واحد منعقد و از این تعداد برای بالغ بر ۱۹ هزار و ۹۰۰ واحد قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده است؛ همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه، فونداسیون، اسکلت و سقف، سفت کاری و نازک کاری قرار دارد.

کد خبر 6096163

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت