Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@00:15:33 GMT

سرمربی استقلالی به دنبال رکوردی جدید

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۹۶۶

سرمربی استقلالی به دنبال رکوردی جدید

مهدی پاشازاده، مدافع سابق استقلال و سرمربی تیم شاهین بوشهر پیشنهاد بازگشت به این تیم جنوبی را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که پاشازاده هفته گذشته با یک قرارداد سه ساله به تیم پاس همدان پیوسته است، مسئولان تیم بوشهری با توجه به سابق صعودهای قبلی با این مربی، با مهدی پاشازاده تماس گرفتند، اما او به دلیل عقد قرارداد با تیم پاس همدان از بازگشت به بوشهر عذرخواهی کرده تا سرنوشت این تیم پرطرفدار لیگ دسته اول همچنان مبهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاشازاده که کار خود را در همدان آغاز کرده و مشغول یارگیری است، قصد دارد با صعود این تیم به لیگ دسته اول، رکورد جدیدی را در بالا بردن تیم ها به اسم خود ثبت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی پاشازاده سرمربی تیم شاهین بوشهر مدافع سابق استقلال مهدی پاشازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت های لیگ و فصل آینده است.

در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام ها هم مطرح شد، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسایلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبرنگار مهر اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 6087304

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار