Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه در آیین پایان دوره و تحلیف سردوشی نخستین سربازان پادگان آموزشی ناجا در بم افزود: از سربازان و مشمولان وظیفه که تاکنون به دلایل مختلف از جمله مشکلات اقتصادی به خدمت اعزام نشده اند درخواست می شود هرچه سریع تر نسبت به اعزام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پادگان آموزشی ناجا برای جوانان شرق استان کرمان فرصت مناسبی به شمار می رود تاکید کرد: از جمله تسهیلات ناجا برای مشمولان خدمت بخشیده شدن اضافه خدمت، سنوات، تغییر طول دوران خدمت و یک ماهه شدن دوره آموزشی است لذا افرادی که نسبت به اعزام تعجیل کنند از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به  اینکه نیروی انتظامی در کنار مدافعان خستگی ناپذیر سلامت، مردانه ایستاده اند تصریح کرد: شعار امسال هفته بزرگداشت نیروی انتظامی با هم برای امنیت و سلامت نام گذاری شده است.

سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: نیروی انتظامی در برخورد با محتکرانی که اقلام بهداشتی را احتکار می کنند و یا در برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی می کنند و همچنین در محافظت و مراقبت از مراکز درمانی، بیمارستان ها و در طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت ها پیرامون استان و شهرستان ها در تمام صحنه ها در کنار مدافعان سلامت ایستاده است.

وی خاطر نشان کرد: واحد نظامی مرکز آموزش در شرق استان کرمان به ۲ دلیل آموزش سربازان به صورت بومی و در آینده آموزش درجه داران یگان های دلاور تکاوری و نزدیک تر شدن مسیر سربازان استان کرمان در دوره آموزشی راه اندازی شده است.

ردار ناظری ادامه داد: از سربازان و مشمولینی که تا امروز به دلایل مختلف از جمله مشکلات اقتصادی به خدمت اعزام نشده اند تقاضا داریم هر چه سریعتر نسبت به اعزام اقدام کنند 

سردارعبدالرضا ناظری تاکید کرد: امروزه در حوزه امنیت با همت و رشادت سبزپوشان سبزقامت این حافظان نظم و امنیت در اقصی نقاط کشور از مرزها تا درون شهرها، جاده ها و روستاها شاهد امنیت بسیار مطلوبی در کشور و در سطح منطقه خصوصا در شهرستان بم و شهرستانهای شرقی که زمانی مورد تاخت و تاز اشرار و قاچاقچیان مسلح بود دست یافته ایم و با مشت محکم نظام مقدس اسلامی و قانون و به دست پرتوان هم‌رزمان من در این خطه امنیت مردم تامین گشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: دوره آموزشی با هدف افزایش سطح دفاعی و رزمی سربازان  برگزار می شود و با توجه به اینکه دوره آموزشی این سربازان یک ماهه بود نگران آموزش این افراد بودیم که خوشبختانه نشان دادند با همت، روحیه ولایت مداری و روحیه جهادی گیرندگان خوبی در امر آموزش هستند.

وی در پایان گفت: امروز شیوع موج سوم کرونا را شاهد هستیم لذا همه باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و به سلامت مردم و به حوزه بهداشت و درمان کمک کنیم تا بتوانیم با همت والای مردم و عنایت خداوند منان و ائمه اطهار و استعانت از ارواح مطهر هم‌رزمان شهیدمان این ویروس منحوس را شکست داده و سلامتی به جامعه اسلامی و تمام دنیا برگردد.
در این آیین ضمن اهدای لوح سپاس به فرمانده هان این مرکز، نمایندگان سربازان تحلیف شونده مفتخر به دریافت سردوشی شدند.

مرکز آموزشی شرق استان کرمان یکی از مراکز فرعی مرکز آموزشی و پادگان شهید باهنر کرمان است که به تازگی در شهرستان بم شده است.

برچسب‌ها معافیت سربازی بم هفته ناجا خدمت سربازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معافیت سربازی بم هفته ناجا خدمت سربازی معافیت سربازی بم هفته ناجا خدمت سربازی اخبار کنکور استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم

نماینده نجف‌آباد در مجلس از حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال دارای ۲ فرزند یا بیشتر از لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور خبر داد. - اخبار سیاسی -

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مصوبه مجلس درباره معافیت مشمولان بالای 35 سال دارای 2 فرزند یا بیشتر، گفت: در بهمن ماه سال گذشته و در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور ماده 102، بند ت، تبصره (1) نمایندگان مصوب کرده بودند که این گروه از  مشمولان از سربازی معاف شوند.

نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای 35 سال وی افزود: شورای نگهبان نسبت به این مصوبه ایراد گرفت و بنده در نامه‌ای به رئیس شورا خواستار بازنگری در نظر اعضا نسبت به این مصوبه مجلس شدم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس بیان کرد: در جلسه روز گذشته مجلس و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور، معافیت مشمولان دارای 2 فرزند و بیشتر و بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود، از قانون برنامه هفتم حذف شد.

ابوترابی بیان کرد: در مجلس بعدی با ارائه یک طرح این موضوع را با کاهش سن یعنی مشمولان بالای 30 سال و دارای 3 فرزند یا بیشتر مجدد پیگیری خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز هشتم بهمن ماه سال گذشته و درجریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور مصوب کرده بودند که در راستای سیاست‌های کلی جمعیت، مشمولان غایب و غیرغایب بالای 30 سال و دارای دو فرزند یا بیشتر از دوره ضرورت خدمت وظیفه عمومی معافند که این مصوبه اصلاح و مقرر شد مشمولان بالای 35 سال سن و دارای دو فرزند یا بیشتر از خدمت وظیفه عمومی معاف شوند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم