Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اعضای باند سارقان منزل که اقدام به ۱۱۰ میلیارد ریال سرقت از منازل مسکونی در استان های “البرز”، “تهران”، “زنجان”، “قم” و “مازندران”، کرده اند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در مناطقی از “عظیمیه”، “اسلام آباد” و شهرستان “فردیس” به شیوه تخریب توپی قفل در و بالکن رویی و اعلام شکایت شهروندان در این خصوص، رسیدگی به این پرونده ها در اختیار تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن و مرد را شناسایی کنید / آنها سارقان میلیاردی بودند

وی افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه های سرقت و انجام تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی یکی از متهمان شدند که در بررسی سوابق وی محرز شد که نامبرده بیش از ۱۴ فقره سابقه کیفری سرقت و قتل دارد و در حال حاضر با همدستی یک خانم پس از شناسایی منازل خالی از سکنه و با استفاده از خودروهای پژو پارس و سمند اقدام به سرقت از منازل می کنند.

سرهنگ نادربیگی بیان داشت: دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه پس از چندین روز تلاش شبانه روزی کارآگاهان، رد متهم در شهرستان “ملارد” استان “تهران” شناسایی و کارآگاهان پس از دریافت نیابت قضائی به آن جا اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه نامبرده به همراه همدستش در منزل دستگیر و در بازرسی از آن جا تعداد زیادی اموال سرقتی شامل فرش دستباف، لوازم خانگی، کفش، پوشاک، نقره، کوله پشتی، ساعت مچی و اشیاء قیمتی کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و اقرار کرد که با تشکیل یک باند ۴ نفره اقدام به ۷۰ فقره سرقت از منازل مسکونی به شیوه تخریب در منزل و بالکن رویی در شهرهای مختلف از جمله “کرج”، “زنجان”، “قم” ،”تهران” و مازندران کرده اند.

وی با بیان این که ارزش اموال مسروقه ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: محل های سرقت توسط متهمان بازسازی و تعدادی از شکات نیز شناسایی شدند که شکایت آن ها در حال رسیدگی است.

این مقام انتظامی با بیان این که متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارند اظهار داشت : تلاش برای شناسایی سایر متهمان و مالخران ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: با حکم دادستان عمومی و انقلاب استان البرز، تصویر بدون پوشش متهمان در رسانه ها منتشر تا چنانچه افرادی به این شیوه مورد سرقت قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به این که شهروندان می توانند جهت شناسایی اموال خود به سامانه نما مراجعه کنند و شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا از طریق پلیس آگاهی به آن ها اطلاع رسانی شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا پلیس منزل سرقت قتل سریال اخبار حوادث زن و مرد پلیس عکس شناسایی استان عکس دختر کرونا فیلم پلیس درگیری دلار آبادان تلگرام شهر پلیس آگاهی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمد نادربیگی" روز یکشنبه اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا استان البرز با به کارگیری روش‌های نوین بررسی جرائم رایانه‌ای و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

نادربیگی گفت: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آن‌ها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضایی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

وی افزود: ارزش کلاهبرداری این متهم توسط کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

اجرای طرح مقابله با مالخران تلفن همراه سرقتی در البرز

رییس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن همراه مسروقه در سطح استان البرز خبر داد و گفت: در این زمینه از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید و ۲۰۶ موبایل به ظن سرقت کشف شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان می‌باشد و این افراد با اطمینان از اینکه اموال سرقتی را به راحتی قادر به فروش خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید به عمل آوردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش پلیس البرز، شجاعی خاطرنشان کرد: همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند