Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، وکلای «جرد کوشنر» داماد و «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس جمهور آمریکا جمهوری‌خواهان حامی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری را به شکایت تهدید کردند.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، وکلای داماد و دختر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در نامه‌ای به اعضای «پروژه لینکلن» که از مقامات اسبق جمهوری‌خواه آمریکا تشکیل شده است، از آن‌ها بابت نصب یک تابلو تبلیغاتی جنجالی در یکی از میدان‌های پر تردد نیویورک گلایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: «این نامه را همراه با نگرانی از تبلیغات دروغین و مخرب و تهمت‌آمیز می‌نگاریم که پروژه لینکلن در میدان تایمز به نمایش گذاشته است. اگر این تابلوها فوراً برداشته نشوند از شما به‌خاطر کاری که بدون شک غرامت بالا و اقدامات تنبیهی سنگینی به همراه خواهد داشت، شکایت خواهیم کرد».

اعضای پروژه لینکلن که بسیاری از آن را مقامات وقت دولت «جورج دبلیو بوش» رئیس جمهور اسبق آمریکا تشکیل داده‌اند، در همراهی با حزب دموکرات عدم انتخابات مجدد ترامپ در انتخابات را دنبال می‌کنند. این گروه تا کنون میلیون‌ها دلار در ایالت‌های کلیدی آمریکا به سود دموکرات‌ها خرج کرده‌اند.

پروژه لینکلن در توضیح علت نصب این تابلوهای تبلیغاتی نوشته‌اند: «این حجم از عصبانیت و توهینی که جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ در برابر پروژه لینکلن به‌خرج داده‌اند، علتی ندارد جز این‌که بی‌تفاوتی آن‌ها به مرگ 223 هزار نفر در اثر مدیریت سهل‌انگارانه شیوع ویروس کرونا منجر شده است».

این گروه می‌افزاید: «در این وضعیت فکر و ذکر آن‌ها ما هستیم و تهدیداتی توخالی آن‌ها را نیز مانند خود جرد و ایوانکا جدی نخواهیم گرفت. تعجبی ندارد دولتی که هیچ درکی از قانون اساسی ندارد بخواهد به حقوق ما در متمم اول آن احترام بگذارد».

در یکی از تابلوهای تبلیغاتی گروه لینکلن تصویر کوشنر داماد و مشاور ارشد ترامپ دیده می‌شود که در کنار آن نوشته شده «نیویورکی‌ها قرار است زجر بکشند و این مشکل خودشان است».

در تابلوی دیگری که در این میدان معروف نیویورک نصب شده، تصویر ایوانکا، دختر و مشاور ترامپ دیده می‌شود که در کنار آن شمار قربانیان ویروس کرونا در شهر نیویورک و در کل آمریکا نقش بسته است.

منبع:فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1078361 برچسب‌ها دونالد ترامپ انتخابات آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا دونالد ترامپ انتخابات آمریکا پروژه لینکلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند