Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@23:08:13 GMT

ربیعی: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۳۸۴

ربیعی: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند شد

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی سخنگوی دولت در تشریح مصوبات امروز جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به منظور پشتیبانی، ایجاد هماهنگی، پیگیری و اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا به زودی، «مسئول قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا» تعیین و اعلام می‌شود.

وی افزود: همچنین از روز دوشنبه پنجم آبان‌ماه تا پایان آبان‌ماه کلیه ادارات در شهرستان تهران به طور نوبه‌ای یک دوم (۵۰ درصد) کارمندان سرکار خود حاضر خواهند شد و روسای دستگاه‌ها می‌باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند که با اعمال این مصوبه، در تمشیت امور مراجعان و وظایف محوله، اخلالی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت تصریح کرد: ستاد ملی کرونا مصوب کرد در ۴۳ شهرستان که بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل عدم مراعات پروتکل‌های بهداشتی و میزان شیوع در وضعیت قرمز قرار دارند؛ از روز دوشنبه هفته جاری محدودیت‌های شدید اعمال خواهد شد. لیست این شهرستان‌ها به استانداران اعلام می‌شود.

ربیعی تصریح کرد: در این محدودیت‌ها گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند شد.

وی تاکید کرد: بدیهی است مشاغل مرتبط با زندگی روزمره و نیاز‌های ضروری مردم از جمله اورژانس‌ها، مراکز خدماتی و اداری، مراکز امنیتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و... به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی علی ربیعی تعطیلی ادارات سخنگوی دولت علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند تا با خدشه بر دور دوم انتخابات، ماحصل انتخابات را زیر سؤال ببرد، گفت: انتخابات ۱۱ اسفند با همت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در سلامت کامل برگزار و حتی یک صندوق نیز ابطال نشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سید عباس جوهری صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در دور نخست انتخابات خاری در چشم دشمنان بود و آن‌ها تلاش می‌کنند تا با خدشه وارد ساختن به دور دوم انتخابات، ماحصل انتخابات را زیر سؤال ببرند که در این زمینه همه باید هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه با ارشادات و راهبری‌های مقام معظم رهبری سال گذشته تجربه بسیار خوبی در زمینه برگزاری انتخابات پشت سر گذاشتیم، افزود: ورود زودهنگام رهبر فرزانه انقلاب به موضوعات مربوط به انتخابات و تعیین چهار راهبرد رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت برای انتخابات نشان داد که کار سختی پیش رو داریم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تأکید بر اینکه با تلاش و همت فرمانداران و کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در سطح استان، در تحقق این چهار راهبرد، موفقیت بسیار خوبی کسب کردیم، گفت: در حوزه رقابت اتفاقات بی‌نظیری در کشور و استان تهران شاهد بودیم. ورود صداوسیما و اختصاص 200 کانال برای نامزدها و استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی با هدف اجرای عدالت در تبلیغات انتخاباتی از جمله این اقدامات بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 11 اسفند در سلامت کامل برگزار شد و حتی یک صندوق نیز در سطح استان ابطال نشد، تأکید کرد: در حوزه امنیت نیز علیرغم تلاش دشمنان برای اخلال در امنیت انتخابات، با همت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تمام قد از انتخابات حفاظت و صیانت شد.

جوهری به تلاش‌های دشمنان برای کم کردن مشارکت مردم در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: مردم در استان تهران با مشارکت بالای خود همه را شگفت‌زده کردند و نشان دادند با وجود مشکلاتشان مردانه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند که باید از آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با مدیریت خوب فرماندار اسلامشهر روند برگزاری انتخابات در این شهرستان به‌خوبی برگزار شد، بیان کرد: همچنین شاهد اجرای طرح‌های ابتکاری همچون "با هم انقلاب، با هم انتخاب" در اسلامشهر بودیم که فضایی را ایجاد کرده بود تا نخبگان حوزه‌های مختلف به بیان مسائل و نظراتشان بپردازند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 3 هزار و 649 صندوق تمام مکانیزه در حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس بر ضرورت آموزش رأی‌دهندگان و عوامل اجرائی و همچنین اتخاذ تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم جهت آغاز رأی‌گیری در ساعت مقرر، در روز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه تأکید کرد.

جوهری ضمن قدردانی از تلاش‌های 200 روزه اعضای هیئت‌های اجرائی، نظارت و بازرسی و اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات اسلامشهر برای اجرای هرچه بهتر انتخابات اسلامی و خبرگان رهبری گفت: با همفکری و هم‌افزایی شما روز جمعه نیز شاهد برگزاری هرچه بهتر دور دوم انتخابات مجلس در این شهرستان خواهیم بود.

افزایش مشارکت 7 درصدی مردم مشهد در انتخابات

در ادامه حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی در این جلسه از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: 188 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان تعیین‌شده، آموزش نمایندگان فرماندار، کاربران و سایر عوامل اجرائی انجام شده و برگزاری انتخابات با مشارکت 5500 نفر روز جمعه در اسلامشهر انجام خواهد شد.

گفتنی است پس از ارائه گزارش و بیان نظرات حاضرین در این جلسه رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اهدای لوح تقدیر از اعضای هیئت‌های اجرائی، نظارت، بازرسی و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است