Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:12:12 GMT

روسیه یک سال دیگر روبل دیجیتال را عرضه می کند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۷۳۲

روسیه یک سال دیگر روبل دیجیتال را عرضه می کند

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، الویرا نابیولینا، رئیس کل بانک مرکزی روسیه، اعلام کرد که احتمالا طرح  پایلوت استفاده از روبل دیجیتال از پایان سال 2021 در این کشور آغاز خواهد شد.

وی گفت چشم انداز معرفی روبل دیجیتال در آینده نزدیک بسیار نزدیک به واقعیت است البته پیش از آنکه بانک مرکزی اقدام به آغاز طرح پایلوت کند تا پایان امسال بازخوردها را دریافت خواهد کرد و پس از آن این بازخوردها را تحلیل کرده و سازوکار مربوط به این طرح را شکل خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نابیولینا افزود ما معتقدیم که باید یک دوره آزمایشی با حضور تعداد محدودی از کاربران برای بررسی کارکرد در همه حوزه ها و درک نحوه عملکرد و کار با آن اتفاق بیفتد.

وی گفت به اعتقاد ما امکان اجرای این پروژه پایلوت احتمالا تا پایان سال آینده میلادی فراهم خواهد شد و زمانی که ما نتایج آن را می بینیم می توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

نابیولینا در پاسخ به این سوال که آیا عرضه روبل دیجتال در آینده نزدیک امکان پذیر است گفت این مسئله در آینده نه چندان دور متصور خواهد بود.

بانک مرکزی روسیه در ماه اکتبر اعلام کرد که در حال ارزیابی امکان عرضه روبل دیجیتال است اما هنوز در این زمینه تصمیم قطعی نگرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه بانک مرکزی عملکرد اقتصاد روبل دیجیتال یوآن دیجیتال روبل دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند

ایتنا - طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اپل تصمیم دارد در سال های آینده یک آیفون تاشو و یک رایانه مک یا تبلت آیپد هیبریدی تاشو عرضه کند.
هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده‌اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گزارش ایتنا از مهر، به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • عرضه این شمش طلا در مرکز مبادله | سه گروه امکان عرضه شمش طلا دارند