Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سمیه کهریزی مسئول کمیته بادی پامپ استان کرمانشاه گفت : رشته ورزشی بادی پامپ از نیوزلند ابداع شده و در سال ۱۳۹۰ وارد ایران شده و فعالیتش را در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد، این رشته به‌صورت گروهی و همراه با موزیک و ابزار انجام می‌شود، از نمونه ابزار‌های مخصوص این ورزش می‌توان به هالتر، وزنه و استپ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : می‌توان گفت رشته ورزشی بادی پامپ چربی سوزترین ورزش بین باقی رشته‌ها است و از آن به‌عنوان جادوی تناسب اندام یاد می‌شود، بادی پامپ رشته‌ای شاد و مفرح است، چراکه تمرینات این ورزش همراه با موزیک مخصوص انجام می‌شود.

مسئول کمیته بادی پامپ استان کرمانشاه افزود: بادی پامپ ابزار‌های مخصوص خود را دارد، بدلیل اینکه تمام عضلات را در یک جلسه تمرینی درگیر می‌کنیم، بنابراین وزنه‌ها باید سبک و متوسط باشند، در رشته بادی پامپ، موزیک و کروگرافی (برنامه‌نویسی) را تغییر می‌دهیم، در واقع این ورزش برخلاف بدنسازی که در ادامه تمرینات باید به وزنه‌ها اضافه شود، با تغییر موزیک و برنامه توسط مدرس و مربی، پیش برده می‌شود.

او ادامه داد: در این خصوص سه کارگاه آموزشی و تمرینی در استان کرمانشاه برگزار کردیم و با بهبود شرایط بیماری کرونا و با کسب اجازه از مسئولین مربوطه دوره‌های بعدی را برگزار خواهیم کرد چراکه استقبال خوبی از کارگاه‌های آموزشی که برگزار شده بود را شاهد بودیم.

کهریزی گفت: در این ورزش محدوده سنی نداریم و عموم مردم در هر مقطع سنی زیر نظر مربی می‌توانند فعالیت کنند، افرادی که دچار آسیب‌های جدی هستند تا قبل بهبودی فعالیتشان ممنوع است و کسانی که دچار بیماری‌های مفصلی هستند که می‌توانند مشکلاتشان را با ورزش حل کنند زیرنظر مربی و با بار‌های بدون وزنه می‌توانند فعالیت کنند.

او گفت: از آغاز ایام قرنطینگی بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و عدم تحرک کافی عموم مردم، برنامه‌هایی را بصورت مجازی و با اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و توضیح کامل انتشار داده‌ایم بطوری‌که این چالش در خانواده‌ها و حتی بدون ابزار یا با حداقل امکاناتی که در هر خانه یافت می‌شود و تمرینات سبک بصورت خانوادگی انجام می‌شود.

کهریزی هدف از همایش‌هایی که هیأت همگانی در رشته‌های مختلف برگزار می‌کند، افزود: مردم متوجه باشند که در خانه ماندن و ورزش نکردن باعث از بین رفتن کرونا نمی‌شود، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ورزش اولین و بهترین راه برای مبارزه با این بیماری است، چراکه ورزش سلامت افراد را تضمین می‌کند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های کشوری رقابت های بین المللی استان کرمانشاه بادی پامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • نسخه جدید بدنسازی حیوانات رسید! (+تصاویر)
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب را حذف کرد
  • بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب در دانشگاه فنی و حرفه ای حذف شد
  • کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود
  • رفتار عجیب و غیر حرفه ای شهربانو منصوریان، جنجال ساز شد!
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست