Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@09:20:36 GMT

اعتراض در برابر هتل بین‌المللی ترامپ

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۷۰۹۸

اعتراض در برابر هتل بین‌المللی ترامپ

خبرگزاری مهر: به نقل از یورونیوز، گروهی از معترضان به سیاست‌های جنگ‌طلبانه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، با در دست داشتن پلاکاردهایی روبروی هتل بین‌المللی وی در شهر واشنگتن، دست به اعتراض زدند.

این در حالی است که ترامپ به همراه اعضای خانواده‌اش برای حضور در مراسم افتتاح هتل بین‌المللی‌اش در شهر واشنگتن حاضر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تظاهرات ضد ترامپ، افراد پلاکاردهایی به دست داشتند که هم به نقد سیاست‌های دولت او در کنترل ویروس کرونا پرداخته بود و هم نسبت به سیاست‌های او در قبال ایران انتقادهایی مطرح شده بود.

روی یکی از پلاکاردهای قرمز رنگ نوشته شده «ما ترور رهبران ایرانی توسط پنتاگون را محکوم کنیم».

روی پلاکارد دیگری نوشته شده «نه به جنگ و تحریم ایران».

در پلاکارد زرد رنگی هم چنین نوشته شده «از عراق خارج شوید» و روی پلاکارد سفیدی نیز با خطوط قرمز نوشته‌اند «با ایران جنگ نکنید».

کمی آن سوتر گروه دیگری از تظاهرکنندگان پلاستیک‌های مشکی‌رنگی را به شکل نمادین و به نشان جان‌های از دست رفته شهروندان آمریکایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا روی زمین پهن کرده‌اند. آنها نیز به سیاست‌ها و البته «دروغ‌های» دونالد ترامپ اعتراض دارند. گروهی دیگر از معترضان نیز بر این باورند که دروغ‌های ترامپ به قیمت از دست رفتن جان شهروندان آمریکایی تمام شده است.

این در حالی است که ترامپ بارها تلاش کرده تا به بهانه‌های امنیتی، شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس ایران به دست تروریست‌های آمریکایی را توجیه کند. دیگر اعضای کابینه او از جمله مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز بارها از این اقدام دفاع کرده‌اند. وقاحت آنها به حدی است که با نادیده گرفتن تلاش‌های سردار سلیمانی در مبارزه با داعش، اقدام خود را دستاوردی در عرصه مبارزه با تروریسم جا زده و با آن مانور انتخاباتی می‌دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: هتل بین المللی ترامپ جنگ و تحریم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام رونمایی ازهشت کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از یک سو و پژوهش و نوشتن از سوی دیگر، به آگاهی‌بخشی و توانمندسازی بیشتر نسل آینده که دانش‌آموزان امروز و آینده‌سازان کشور هستند، کمک بسیاری خواهد کرد؛ چراکه راه سازندگی، پیشرفت و بالندگی کشور در گروه دانش‌افزایی، اندیشه‌ورزی و نگه‌داشت آن است.

وی اضافه کرد: از دانش‌آموزان پژوهشگر پشتیبانی خواهیم کرد و در راستای چاپ و انتشار داستان‌های آنان با کمک معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی و والدین اقدامات لازم را انجام خواهد داد. 

به گزارش انا، در آیین گرامیداشت هفته معلم از کتاب‌های آرزوی نیلوفر، ماجراجویی در جنگل، پروانه کوچولوی تنها، دختر دریا، دریاچه نقره‌ای، سفر به فضا، در آرزوی دیدن دریا و کتاب در جستجوی مادر که توسط دانش‌آموزان پایه سوم تا ششم دبستان دخترانه و به کمک آموزگاران این آموزشگاه نوشته و طراحی شده بود رونمایی و از دانش‌آموزان این آموزشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • مارکسیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • (ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند
  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است