Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی تاکنون مبنی بر خسارات سنگین به دست نیامده و این خسارت‌ها تنها شامل چند ترک خوردگی است. - اخبار استانها -

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: زمین لرزه‌ای ساعتی پیش به بزرگی 5.4 ریشتر مرز بین استان‌های قزوین و همدان را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین همچنین افزود: این زمین لرزه به جز استان قزوین در استان‌های کردستان، همدان و بخش‌هایی از تهران نیز احساس شده است.

وی با بیان اینکه پس از وقوع این زلزله بلافاصله تیم‌های ارزیاب به پایگاه‌ها اعزام شدند خاطرنشان کرد: دو تیم از استان قزوین، یک تیم از استان زنجان و همچنین سه تیم از استان همدان به عنوان ارزیاب در پایگاه‌ها مستقر می‌شوند.

سومین زلزله پیاپی در آوج و آبگرم قزوین رخ داد؛ خسارتی گزارش نشده است‌زلزله قزوین هیچگونه خسارتی در "طالقان" نداشت/ آمادگی مرکز مدیریت بحران استان البرز برای ارائه کمک‌های احتمالیزلزله آوج تا این لحظه خسارات جدی نداشته است؛ استرس مردم باید کنترل شود

وی افزود: در شعاع 15کیلومتری منطقه، 31 روستا وجود دارد و تیم‌های ارزیاب در حال بررسی وضعیت فعلی هستند این در حالی است که آوج و آبگرم از توابع استان قزوین نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به منطقه به شمار می‌روند.

آصفی با بیان اینکه منطقه از پیش بازسازی شده و احتمال بروز خسارت جدی بالا نیست، عنوان کرد: بیش از 8 هزار نفر جمعیت و دو هزار و 600 خانوار در این منطقه زندگی می‌کنند به همین سبب امیدواریم این زمین لرزه خسارت جدی به همراه نداشته باشد.

وی تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم که آرامش خود را حفظ کرده و در صورتی که احساس استرس و اضطراب دارند می‌توانند با شماره 112 تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان قزوین زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد

یوری پوپوف معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ترک‌خوردگی‌ها و فرونشست عجیب نقش جهان
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • بندرچارک لرزید
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • محوطه جهانی نقش‌رستم به‌دلیل فرونشست تعطیل شد | مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید: فرونشست نقش رستم بحرانی تر از تخت جمشید است
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند