Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:05:00 GMT

شاهد دوران طلایی تعامل نیروهای مسلح هستیم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۱۰۳

شاهد دوران طلایی تعامل نیروهای مسلح هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، دقایقی پیش، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اتفاق هئیت همراه برای تبریک هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا حضور یافت و با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفت و گو کرد.

سردار حسین اشتری در این دیدار صمیمانه، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری (ع) و با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، اعیاد ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در آخرین روز هفته نیروی انتظامی میزبان فرمانده ای مردمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مناسبت هفته ناجا، افزود: پیام ایشان موجب ارتقا روحیه ما و همه نیروهای پلیس شد؛ همکارانم از دورترین نقطه تا بازنشستگان، به وجود خود افتخار می‌کنند و توفیق سربازی ولایت را غرور آفرین می‌دانند.

وی با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در هفته نیروی انتظامی ادامه داد: هدف ما در این هفته، ارائه خدمات بیشتر به مردم و رسیدگی بیشتر به امور کارکنان ناجا است.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مأموریت‌های ناجا و گستردگی کار در آن، این نیرو را به عنوان یک سازمان بی نظیر در بین سایر سازمان‌ها رقم زده و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ناجا علاوه بر مأموریت‌های ذاتی خود یک سازمان خدمتگزار است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات درخشان نیروهای مسلح همزمان با شیوع کرونا ادامه داد: امروز این مهم، مورد تاکید فرمانده معزز کل قوا (مدظله العالی) است و ایشان تاکید فرمودند که همه سازمان‌ها بایستی در این خصوص پای کار باشند گرچه معظم له از اقدامات انجام شده ابراز رضایت نمودند.

وی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح باعث افتخار کشور هستند و در هر حادثه‌ای در کنار مردم بوده و خواهند بود و مردم هم آنها را دوست دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا با عنوان با هم برای امنیت و سلامت بیان کرد: امروز حافظان امنیت و سلامت در کنار هم هستند تا بتوانند این ویروس منحوس را شکست دهند.

سردار اشتری با تقدیر و تشکر از حمایت‌های فرمانده سپاه پاسداران گفت: دوران طلایی تعامل و همکاری نیروهای مسلح را شاهدیم چراکه در هر شرایط و مأموریتی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کنار هم هستند. تعامل و همدلی بین نیروهای مسلح و سایر بخش‌ها می‌تواند تلاش دشمنان را ناکام و توطئه آنان را خنثی کند و وظیفه همه ما این است که چنین تعامل و همدلی را حفظ و ارتقا دهیم.

کد خبر 5055573 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری سردار حسین اشتری فرمانده ناجا هفته ناجا هفته ناجا شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور سازمان تامین اجتماعی شبکه شاد آلودگی هوا قوه قضاییه گردشگری وضعیت راهها آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

ایسنا/قم اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

مردم قم در حمایت از نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجتماع خواهند کرد.

این تجمع امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند