Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، عابدین سعادتفر با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از فراخوان جذب نیرو انسانی در حوزه های عمرانی، مالی، شیلات و کشاورزی، نفت و انرژی، امور اجتماعی، تجارت، بازرگانی و امور گمرکی بیش از ۶۱۱ متقاضی (۲۶۴ زن و ۳۴۷ مرد) برای استخدام در سازمان ابراز تمایل کردند.
وی ادامه داد: پس از امتیازبندی اولیه صورت گرفته توسط حوزه های تخصصی، از دو برابر ظرفیت انسانی مورد نیاز هر بخش جهت مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم افزود: مصاحبه تخصصی از متقاضیان توسط واحدهای ذی ربط و مصاحبه عمومی با حضور مدیرعامل محترم سازمان، معاون توسعه مدیریت، مشاورمدیرعامل و مدیرحوزه مدیرعامل، مدیر منابع انسانی و معاونین و مدیران حوزه های مختلف در روز جمعه دوم آبان ماه صورت پذیرفت.
به گفته سعادتفر؛ پس از انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی، متقاضیان استخدام در سازمان منطقه آزاد قشم در آزمون های هوش و  تیپ شخصیتی شرکت نمودند.
وی ادامه داد: جذب نیروی انسانی جدید در سازمان منطقه با هدف ارتقا سطح کیفی ارایه خدمات، گسترش رضایتمندی ارباب رجوع و همچنین تکمیل کادر نیروی انسانی متخصص و ماهر مورد این سازمان صورت می گیرد.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: براساس منویات مدیرعامل محترم سازمان، ایجاد شفافیت، برقراری عدالت اداری، تکریم ارباب رجوع، اقداماتی برای ایجاد و افزایش انگیزه کارکنان و برنامه ریزی جهت آموزش های تخصصی و تربیت نیروی انسانی کارآمد مهمترین ماموریت های مدیریت منابع انسانی می باشد.
سعادتفر در پایان خاطرنشان کرد: استقرار نظام های ارزیابی عملکرد در بخش ها و مدیریت های مختلف سازمان، ضمن ارزیابی و نظارت بر فعالیت های کارکنان طبق قوانین و ضوابط، موجب توانمندسازی نیروی انسانی و افزایش بهره وری سازمان کمک می کند.

48 

کد خبر 1447196

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سازمان منطقه آزاد قشم نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید