Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جواد اسماعیل‌نیا در دیدار با بخشدار مهران، امام جمعه و شهردار لمزان و شوراهای بخش مهران اظهار کرد: اولویت اول مسؤولان باید رسیدگی به امور محرومان یا به تعبیر امام راحل کوخ نشینان باشد و ارزش کار و خدمت برای محرومان، روستائیان و عشایر وکسانی که زبان شکایت ندارند، خیلی بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از گروه‌های جهادی خواست که به کمک مردم بخش مهران در محرومیت زدایی بیایند.

امام جمعه بندرلنگه خاطرنشان کرد: کمک به روستاهای محروم عین احسان است و مسؤولی که خالصانه خدمت کند بی شک جزء محسنین است و از خیرین محترم خارج و داخل استان و شهرستان خواهش دارم آخرت خود را بخرید و فرصت دنیا را قدر بدانید و کمک کنید و اگر می‌توانید مشکلات کم آبی و معیشتی مردم این منطقه را رفع کنید چرا که آخرت شما را نیز تضمین می‌کند.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا خاطرنشان کرد: مسؤولان شهرستان در قبال گرسنگی و تشنگی ولو تعداد محدودی از مردم بخش مهران، باید فردای قیامت پاسخگو باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه از دادستان این شهرستان خواست تا آنجا که مردم به دلیل کوتاهی مسؤولی دچار ضرر مالی، معیشتی، جانی و … شده اند، بعنوان مدعی العموم ورود کند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه این شهرستان دیگر جای مسؤولان بی‌حال، کمک کار، بی‌برنامه و بی‌نشاط و خسته نیست و خیلی محترمانه اگر مسؤولی این خصوصیات را دارد بهتر است که برود چرا که مردم نیاز به مسؤول دونده دارند، یادآور شد: بامسؤولی که پاسخگو نیست باید طبق قانون برخورد شود چرا که مسؤول، مسؤول است نه رئیس و باید هر روز مورد سوال قرار گیرد و در نظام اسلامی مسؤول به معنی خان و ارباب نیست.

این استاد مطرح حوزه و دانشگاه خطاب به خیرین منطقه تاکید کرد: خیرین اصرار به یک خیر خاص نداشته باشند و بر اساس نیازهای هر بخش یا روستا اولویت گذاری کنند و در همین بخش مهران در زمینه آبرسانی و جاده سازی ودیگر موارد نیز ورود کنند.

وی از جباری نماینده غرب هرمزگان نیز خواست تا با پیگیری روکش آسفالت مسیر دژگان به لمزان، مشکلات مردم این منطقه را در سطح کلان پیگیری و همین طور مسؤولان شهرستان با توجه به فاصله زیاد مردم مهران تا مرکز شهرستان اقدام به برپایی میز خدمت در این منطقه در هر هفته کنند.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان

حیدر آسیابی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه‌ای که امروز با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در گرگان برگزار شد، گفت: بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی، همه دادستان‌های استان از بین جوانان توانمند و انقلابی انتخاب شده اند که با انگیزه و حضور میدانی که در حوزه‌های قضایی دارند پای کار توسعه و برقراری امنیت در استان هستند.

او افزود: پیشگیری از دست اندازی به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی یکی از اقدامات شاخص استان در ۳ سال گذشته بود که نمونه بارز آن، توقف ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان است به طوری که امروز مغازه‌های مصالح فروشی در این منطقه به کار‌های مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع دستی مشغول شده اند.

وی ادامه داد: یکی از قوی‌ترین قضات استان از حیث مدیریتی و علمی را به عنوان دادستان مرکز استان انتخاب کردیم که در نتیجه اقدامات ایشان امروز شاهد رویه واحد در رسیدگی به پرونده‌ها در بخش دادستانی هستیم که همین موضوع سرعت پاسخگویی به مردم، رسیدگی به پرونده‌ها را بیشتر و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان را بهتر کرده است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در اغتشاشات ۱۴۰۱، دادستان‌ها و قضات دادسرا‌های ما در کنار ضابطین در میدان حضور داشتند و کنترل و نظارت می‌کردند.

آسیابی به اهتمام ویژه دادستان‌های استان در حوزه حقوق عامه هم اشاره کرد و گفت: شاخص‌ترین اقدام در این حوزه توقف ورود خودرو به جنگل النگدره با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال با کسب نظر کارشناسان حوزه محیط زیست بود.

وی گفت: رونق تولید در ۱۱۰ واحد تولیدی تعطیل یا در استانه تعطیلی استان طی سال گذشته کار بزرگی بود که در نتیجه ارتباط مستمر و میزان شناخت دستگاه قضایی از مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اتفاق افتاد.

جلسه دادستان‌های سراسر استان با معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در دادگستری کل استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان