Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:40:01 GMT

تقدیم ۱۳ هزار شهید از افتخارات نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۹۱۲۲

تقدیم ۱۳ هزار شهید از افتخارات نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه مراسم تشییع شهید نیروی انتظامی در بندرعباس، یکی از افتخارات نیروی انتظامی را تقدیم ۱۳ هزار شهید به انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم عطر افشانی و غباروبی مزار شهدای نیروی انتظامی و تشییع پیکر شهید احمدی از شهدای اخیر دریابانی استان با اشاره به اینکه یکی از افتخارات نیروی انتظامی تقدیم ۱۳ هزار شهید به انقلاب اسلامی است افزود: فرماندهی انتظامی هرمزگان نیز افتخار  دارد که بیش از ۱۴۵ شهید، جانباز و ایثارگر را برای حفظ امنیت تقدیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه خطاب به دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمنان بدانند که ما جایگاه شهید را به خوبی می‌دانیم و در راه دفاع از انقلاب آماده شهادت هستیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دریادار تنگسیری سردار تنگسیری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند