Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:13:46 GMT

تساوی آلومینیوم و فجر سپاسی در اراک

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۹۱۹۹

تساوی آلومینیوم و فجر سپاسی در اراک

تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و فجرسپاسی شیراز در دیداری دوستانه به تساوی دست یافتتند.

به گزارش ورزش سه، این دیدار از ‌ساعت ۱۵ امروز شنبه در استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی اراک برگزار شد و در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.


 نیما پرتوی در دقیقه ۳۲ اولین گل بازی را برای فجر سپاسی شیراز به ثمر رساند و میثم مجیدی در دقیقه ۸۰ گل تساوی شاگردان رسول خطیبی را وارد دروازه میهمان این مسابقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آلومینیوم اراک پیش از این دو دیدار دوستانه دیگر برگزار کرده بود؛ آنها در اولین مسابقه با یک گل از سد ذوب آهن گذشتند و برابر خیبر خرم آباد به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.


آلومینیوم اراک در اولین دیدار لیگ برتری تاریخ خود، شانزدهم آبان در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ بیستم، از نساجی مازندران پذیرایی خواهد کرد.

فجر سپاسی دسته یک آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فجر سپاسی دسته یک آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینوم اراک امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود آلومینیوم به پایان رسید.

در نیمه دوم و پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم، علی قربانی مهاجم پیکان در محوطه جریمه آلومینیوم نقش بر زمین شد که کادر فنی پیکان اعتقاد به اعلام خطای پنالتی داشت اما محمدحسین زاهدی تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در همین خصوص رسانه باشگاه پیکان با انتشار تصویر سرنگون شدن علی قربانی نسبت به اعلام نشدن پنالتی به سود این تیم معترض شد و از کارشناسان داوری درخواست کرد تا در این خصوص نظر فنی ارائه کنند.

کد خبر 6098755

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)