Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور تسامح امارات به آزار جنسی یکی از کارمندان زن جشنواره «هی» که در امارات برگزار شد، متهم شده است.

به گزارش فارس، روزنامه «ساندی تایمز» خبر داد که یک زن انگلیسی پس از طرح شکایت از شاهزاده اماراتی به اتهام حمله جنسی به وی در یک ویلای خصوصی در یک جزیره در امارات، با بازرسان پلیس «اسکاتلند یارد» در لندن دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، یک زن ۳۲ ساله انگلیسی به نام «کیتلین مک نامارا» ادعا می‌کند که وی قربانی یک حمله جدی جنسی توسط «نهیان بن مبارک آل نهیان» ۶۹ ساله، وزیر «تسامح» امارات و یکی از شاهزادگان این کشور است.

این زن ادعا می‌کند که هنگام کار در جشنواره بین المللی «هی»( Hay) که امسال توسط دولت امارت برگزار شد، مورد آزار جنسی شاهزاده نهیان قرار گرفته است.

مک نامارا گفته این تلاش شاهزاده اماراتی برای تعرض به او، در روز ولنتاین در یک ویلا در یک جزیره خصوصی دور افتاده رخ داده است، وقتی که او برای بحث در مورد مقدمات افتتاحیه جشنواره هی در ابوظبی به جلسه‌ای در این ویلا دعوت شده بود.

این زن انگلیسی گفته وقتی تماسی از وزیر اماراتی دریافت کرده، او را به شام در ویلا خود دعوت کرده و او گمان کرده که در این دعوت، مقامات دیگر نیز حضور دارند اما هنگام حضور با یک هدیه ساعتی گرانقیمت (۴۵۰۰ دلار) و تلاش‌های بعدی وزیر اماراتی برای لمس او مواجه شده و سرانجام تلاش کرده که در اتاقی به او تعرض کند اما سرانجام با فراخواندن راننده خود، خود را نجات داده و در کنسولگری انگلیس واقعه را گزارش کرده است.

به گفته روزنامه ساندی تایمز، وزیر اماراتی ارتکاب هرگونه تخلف را انکار کرده و گفته است که از این اتهامات «متعجب و ناراحت» شده است.

با این حال «کارولین میشل» رئیس شورای اداری جشنواره‌ های این حمله ادعایی را تخلفی وحشتناک و سوء استفاده زشت از اعتماد توصیف کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0039ro

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امارات وزیر اماراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ جفری دونالدسون رهبر پیشین حزب سلطنت طلب و اتحادگرای ایرلند شمالی، " دی یو پی" (DUP)، امروز در دادگاهی در ایرلند شمالی، با ۱۱ اتهام تعرض جنسی، از جمله یک فقره تجاوز جنسی روبرو و متهم شد.
رهبر پیشین حزب اتحادگرای " دی یو پی" در ایرلند شمالی و همسرش، فعلا با قید وثیقه آزادند.
رهبر پیشین حزب " دی یو پی"، امروز به همراه همسرش الینور دونالدسون (Eleanor Donaldson) در دادگاه حاضر شد که این خانم نیز به همان اتهام ها، تحت پیگرد پلیس قرار دارد. این چندمین نماینده مجلس انگلیس است که فسادش افشا شده است.
به نوشته دیلی میرور، جفری دونالدسون، در ماه مارس و در پی آشکار شدن اتهامات علیه وی، از رهبری حزبش کناره گرفت و این حزب، عضویت او را معلق کرد. جفری دونالدسون نماینده منتخب مردم در حوزه "لاگان ولی" (Lagan Valley) در مجمع قانونگذاری ایرلند شمالی است. این روزنامه نوشت جفری دونالدسون، حدود ۴۰ سال در سیاست سابقه دارد و از ژوئیه ۲۰۲۱، رهبر حزب " دی یو پی" شده بود.
حزب دی یو پی مدتی هم متحد حزب حاکم محافظه کار انگلیس شد تا این حزب بتواند اکثریت مجلس بو به طبع آن دولت را در اختیار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد