Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان باز هم نیوکمپ را با دست پر ترک کرد.

زین الدین زیدان، سرمربی تحت فشار رئال مادرید بعد از دو باخت خانگی متوالی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به شدت نیاز به نتیجه ای خوب در ال کلاسیکو داشت که در نهایت موفق شدند با کسب پیروزی 3-1 مقابل شاگردان رونالد کومان، فشارها را از خود دور کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، تیم زیدان با این پیروزی 13 امتیازی شد و به صدر جدول برگشتو سرمربی فرانسوی در پایان بازی گفت:

برای بازیکنانم هیجان زده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک پیروزی تیمی بود. عملکرد بی نقصی ارائه کردیم. کسب هر سه امتیاز از این ورزشگاه آسان نیست. باید مثل یک تیم فکر کنیم و انجام این کار فوق العاده بود. این تنها 3 امتیاز نبود. در عین حال، با توجه به انتقاد هایی که اخیراً از ما می شد، باید آرامش خود را حفظ می کردیم، متحد می ماندیم و وقتی لازم بود واکنش نشان می دادیم و امروز دقیقاً همین کار را کردیم.

در نهایت عملکرد فوق العاده ای مقابل تیمی که می دانیم هجومی بازی می کند، ارائه کردیم. بازی خوبی بود و ما سزاوار این نتیجه بودیم و بعد از هرآنچه که در روزهای اخیر گفته شده بود، برای بازیکنانم خوشحالم. حسن ختام بازی با گل زیبای مودریچ عالی بود و من تیم را متحد دیدم که کاملاً بهم چسبیده بازی کردند و برای آنها خوشحالم چون بار اصلی کار در زمین روی دوش آنها بود. باید خوشحال باشیم و از نتیجه به دست آمده لذت ببریم.

آیا انتقاد ها نسبت به تیم شما ناعادلانه بودند؟

نمی دانم ناعادلانه بود یا نه؛ در نهایت چیزی عوض نخواهد شد و بارها در این مورد صحبت کرده ایم... فقط می توانم بگویم که به تیمم افتخار می کنم. فکر می کنم عملکرد فوق العاده ای داشتیم. مقابل تیمی قرار گرفتیم که می تواند در زمین خود مشکلات جدی برای حریف ایجاد کند. در نیمه دوم دو یا سه موقعیت خوب داشتیم که گل چهارم را به ثمر برسانیم. حالا باید خوب استراحت کنیم و روی بازی سه شنبه متمرکز شویم.

در فوتبال همه می توانند توضیحاتی ارائه کنند، اما گاهی اوقات هیچ توضیحی وجود ندارد. در دو بازی قبلی مشکلاتی داشتیم و چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. باید به این فکر کنیم که امروز چه کار کردیم و می خواهیم همین عملکرد را تکرار کنیم. سال گذشته بازی های خوب بسیار زیادی داشتیم و باید تا جایی که ممکن است خود را به آن روزها برگردانیم اما گاهی اوقات انجام چنین کاری سخت می شود.

ما اینجا نیستیم که مردم را ساکت کنیم. به کاری که انجام می دهیم باور داریم، و در مواقع لزوم متحد می شویم و امروز همین کار را کردیم. به عنوان یک تیم واحد عمل کردیم و وقتی به دفاع می رسیدیم فشرده بودیم و با قدرت راه توپ را می بستیم و مقابل یک تیم هجومی و باز مثل بارسلونا، دو یا سه بار حفره هایی در دفاع حریف پیدا کردیم و در نهایت کار خود را انجام دادیم.

درخشش سرخیو راموس

ما سرخیو را می شناسیم و می دانیم که چه کارهایی می تواند انجام دهد، و فقط یک بازیکن نیست. او همیشه درون زمین تأثیر مثبتی دارد و همیشه او را در تیم خود می خواهیم. هم برای او هم برای تیم خوشحالم چون در نهایت تیم و عملکرد تیمی اهمیت دارد. بازیکنان با هم کار کردند و برای همدیگر دویدند. سه امتیاز را کسب کردیم و خوشبختانه سرخیو هم از لحاظ مصدومیت هیچگونه احساس ناراحتی نداشت.

پنالتی اعلام شده به نفع رئال مادرید

بازی داور دارد. او رفت که از طریق VAR صحنه را بازبینی کند و بعد از آن پنالتی اعلام کرد. هیچوقت در مورد مسائل داوری صحبت نمی کنم، اما ورود نکردن به این موضوع کار سخت و پیچیده ای است و امروز نمی خواهم در این خصوص چیزی بگویم. داور صحنه را دید و سوت زد، همین. جدا از پنالتی، فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم چون نتیجه را 3-1 کردیم و می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. بارسا هم موقعیت های خود را داشت، اما فکر می کنم سزاوار پیروزی بودیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران حالا به نظر به تیم مد نظر ساکت، نزدیک می‌شود. شمالی‌ها که امتیازات خوبی را در بازی‌های اخیر جمع کردند به آرامی خود را در جدول بالا می‌کشند. گرفتن ۴ امتیاز مقابل دو مدعی لیگ یعنی سپاهان و تراکتور، نشان داده نه تنها چیزی برای نساجی تمام نشده، بلکه دیدارهای آینده هر کدام حساس و نفس‌گیر هستند و آنها یقه هر تیمی را خواهند گرفت.

انضباط، تمرینات سنگین و جلسات فنی طولانی، بخشی از برنامه تمرین الهامی است و او این روزها هم به دلیل شرایط حساس شمالی‌ها این برنامه را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

بعد از پیروزی مقابل تراکتور در ورزشگاه وطنی، شاگردان الهامی یک روز را به استراحت پرداختند و بعد از آن در دو نوبت تمرینات خود را در روز پیگیری می‌کنند. علاوه بر جلسات بدنسازی و تاکتیکی الهامی در جلسات فنی طولانی به تشریح وظایف بازیکنان این تیم پرداخته و بخش مهمی از برنامه تمرین الهامی جنبه ذهنی و فنی ماجرا با کمک جلسات فنی طولانی است.

ساکت الهامی به نظر تنها امید شمالی‌ها برای ماندن در لیگ است و او با کمک برنامه فشرده و خاص خود تا به حال موفق شده در مسیر ماندن، به درستی پیش برود. نساجی باید در هفته ۲۵ به اصفهان سفر کند تا مقابل ذوب‌آهن صف آرایی کند.

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران