Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با گل‌هایی که در پیروزی تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت زد، رکوردی جدید برای خود به ثبت رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز (شنبه) در هفته پنجم بوندس‌لیگا میهمان خود تیم اینتراخت فرانسفورت را با نییجه 5 بر صفر در هم کوبید که در این بازی روبرت لواندوفسکی هت‌تریک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم لهستانی باواریایی‌ها با این سه گل شمار گل‌های خود در این فصل بوندس‌لیگا را به 10 مورد افزایش داد و به اولین بازی در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد که بعد از تنها 5 هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان تعداد گل‌هایش دو رقمی می‌شود.

او فصل گذشته با ثبت 34 گل بهترین رکورد گلزنی خود در بوندس‌لیگا و با ثبت 55 گل در 47 بازی در تمام رقابت‌ها بهترین رکورد گلزنی‌اش در طول یک فصل را رقم زد. شروع پرگل ستاره سابق دورتموند که او را با اختلاف به صدر جدول برترین گلزنان بوندس‌لیگا رسانده، این بازیکن ملی‌پوش را در مسیر شکستن رکورد فصل گذشته‌اش نیز قرار داده است. لواندوفسکی 32 ساله در مجموع در 297 بازی‌اش برای بایرن مونیخ در تمامی رقابت‌ها 256 گل زده است که او را در رده دوم برترین گلزنان تاریخ این باشگاه پس از گرد مولر 563 گل قرار می‌دهد.

بوندس‌لیگا| پیروزی قاطع بایرن مونیخ با هت‌تریک لواندوفسکی/ دیویس مصدوم شد

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بوندس لیگا بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بوندس لیگا بایرن مونیخ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم