Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو بعدازظهر شنبه سوم آبان ماه با معاون نخست وزیر و معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این باره در صفحه توئیترش نوشت: بعداز ظهر امروز (شنبه) در دیداری سازنده با آقایان شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر و خلف خلف اف معاون وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در خصوص آخرین تحولات جنگ جاری، به ویژه در مناطق نزدیک مرزهای کشورمان و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران به تفصیل رایزنی و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارس فارس، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران چندی پیش نیز درصفحه توئیترش درباره موضع ایران در خصوص مناقشه قره باغ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان نوشت: سیاست خارجی ایران در واشنگتن، لندن، پکن، باکو، ایروان، مسکو یا آنکارا تعیین نمی‌شود، با استقلال و اقتدار در تهران درباره منافع ملی و امنیت کشور تصمیم می‌گیریم.

وی افزود: جنگ روانی و رسانه‌ای دولت‌ها، رژیم‌ها یا «محافل خاص» هیچ تاثیری در آنچه که باید انجام بشود یا نشود، ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس موسوی سفیر ایران در باکو قره باغ جمهوری آذربایجان جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با عبدالله جوپ وزیر خارجه مالی گفت و گو و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه از صبح امروز با وزرای خارجه مصر، اندونزی، عربستان سعودی، ترکیه، بنگلادش، سودان و همچنین دبیر کل سازمان همکاری اسلامی دیدار کرده است.

رایزنی‌های امروز امیرعبداللهیان با سامح شکری و فیصل بن فرحان همتایان مصری و سعودی بیش از دو ساعت به طول انجامید.

رئیس دستگاه دیپلماسی در خصوص جزئیات سفر خود به گامبیا و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی نوشت: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

کد خبر 6096733

دیگر خبرها

  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران