Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور استان از ۲۹ مهرماه آغاز شده و تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ تمامی پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

         

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد افزود: خلاصه مراحل پذیرش شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت "گزارش۲۶۰" بوده و تمامی پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه  وارد سیستم گلستان شوند.

سجاد سجادی تصریح کرد: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و  b۹۹۱ است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b۹۹۱ اضافه نموده و بدون فاصله درج کنند.

وی عنوان کرد: گذر واژه نیز شماره ملی ده رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.         

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عنوان اینکه درصورتی که با شناسنامه ویا کدملی موفق به ورود به سیستم نشدند، باید شماره پرونده خود را در گذروازه وارد کنند.

وی تاکید کرد: دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود" نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند.

سجادی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت تنها۵۰ درصد شهریه ثابت هستند و نیازی به پرداخت همه شهریه ثابت نیست.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد افزود: دانشجویان باید از طریق منوی اصلی --> آموزش --> گزارش های آموزش --> شهریه --> لیست ها و آمارها-->  فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور نسبت به دریافت گزارش ۱۶۳ و پرداخت شهریه خود اقدام کنند که واریز ۵۰ درصد شهریه به منظور کمک به دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه بوده و مابقی آن در طول ترم پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور، ابراز داشت: تمامی مراحل پذیرش – پرداخت شهریه ، انتخاب واحد و نهایتا کلاسهای دانشجویان این دانشگاه کاملا  به صورت الکترونیکی انجام می شود ودانشجو حتی با دستگاه تلفن همراه خود قادر به انجام مراحل ثبت نام و شرکت در کلاس ها است.

سجادی بیان کرد: پس از پرداخت شهریه دانشجویان می توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی، انتخاب واحد خود را انجام دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام نور پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید