Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، وزیر بهداشت گفت: تغییری در تصمیمات ستاد کرونا برای تعطیلی حرم‌ها ایجاد نشده است و کارشناسان ما درحال انجام مطالعات بر روی اجرای بهتر پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن هستند.

سعید نمکی وزیر بهداشت در خصوص تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا برای تعطیلی حرم‌های متبرکه، اظهار داشت: تغییری در تصمیمات ستاد کرونا برای تعطیلی این اماکن مقدس ایجاد نشده است و کارشناسان ما درحال انجام مطالعات بر روی اجرای بهتر پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کماکان صحن‌ حرم‌ها با نظارت های بهداشتی باز است و ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری، عدم تجمعات باز صحن‌ها نظارت خواهیم داشت.

نمکی با بیان اینکه محدودیت‌های اعلام شده برای یک هفته اجرایی خواهد شد و وضعیت را بررسی خواهیم کرد، افزود: نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌ها از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی و کارشناسان بهداشت محیط صورت خواهد گرفت.

وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که واکسن‌های آنفلوآنزا چه زمانی در داروخانه‌ها توزیع خواهد شد، اظهار کرد: مسؤولان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا این محموله‌ها به کشور وارد شود و امیدواریم طی روزهای آتی این اتفاق رخ دهد.

اخبار مرتبط احمد خاتمی: کانون های گسترش کرونا، بیشتر، اماکن حمل و نقل، مجالس عروسی بوده نه مساجد، حرم ها و مجالس دینی ابراهیم فیاض: معترضان مقابل حرم های قم و مشهد مذهبی فرقه ای دارند/ از چه کسی فتوا می گیرند؟/ چرا درب حرم حضرت معصومه(س) را می شکنند؟ / مگر درهای حرم آن حضرت حرمت ندارد؟ وزیر بهداشت: مردم را با گفتن «تخت خالی نداریم» نترسانید وزیر بهداشت: می‌ترسم در سیاه‌چاله‌ای بیفتیم که خروج از آن بسیار دشوار است درخواست از وزیر بهداشت برای تمدید محدودیت‌های کرونایی وزیر بهداشت: یکی از شفاف‌ترین کشور ها در ارائه آمار کرونا هستیم وزیر بهداشت: کرونا ندارم/ خبرهای خوشی از واکسن کرونا داریم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا سعید نمکی ستاد مقابله با کرونا تعطیلی حرم ها سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برای تعطیلی وزیر بهداشت پروتکل ها حرم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان

سید غالب موسوی   گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، طی بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در و رئیس اداره اماكن شادگان برای برخی واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر نموده و همچنین یک رستوران بدلیل نواقص متعدد، عدم رعایت توصیه و دستورالعمل‌های بهداشتی طی مراحل قانونی پلمب شد.

 او افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در کلیه ساعات شبانه روز میتوانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه