Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا از تصمیم این روز‌های سودان برای توافق بر سر عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی استقبال کرد و در پیامی توییتری نوشت:

ما این تصمیم سودان را برای عادی سازی روابط با تل آویو تحسین می‌کنیم.

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور آمریکا رویاها و دیدگاه‌هایی درباره صلح، امنیت و موفقیت در منطقه و همچنین در جهان در ذهن دارد که هم اکنون در حال ثمر بخشیدن، نتیجه گرفتن و تحقق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سودان طی هفته گذشته با پرداخت مبلغی در حدود ۳۳۵ میلیون دلار بعنوان غرامت به آمریکا،نام خود را از لیست کشور‌های حامی تروریسم حذف کرد و در ادامه نیز خبر از عادی سازی روابط خود با اسرائیل داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پمپئو سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست

به گزارش «نماینده»، فداحسین مالکی با اشاره به تحرکات برخی از کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه و تاکید امروز رهبر معظم انقلاب در فرمایشات شان، گفت: نکته کلیدی که مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از معلمان داشتند، در مورد برخی از تحولات در کشورهای منطقه و مسلمان که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال این موضوع خطرناکی است به لحاظ اینکه این کشورها با توجه به حوادث خونینی که توسط صهیونیست ها در غزه و فلسطین رقم خورده و می خورد و هزاران نفر از مردم بی گناه فلسطین را به خاک خون کشاندند، این وضعیت قابل هضم و توجیه نیست.

وی بیان کرد: رهبران کشورهایی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند. باید خود را در مقابل ملت هایشان، ملت های اسلامی و ملت های تاریخ ببینند و پاسخگو باشند به لحاظ اینکه از جرثومه ای حمایت می کنند که کشتاری بی رحمانه در طول سال های گذشته علیه مردم مظلوم فلسطین وغزه مرتکب شده اند.

دیگر خبرها

  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • عربستان و آمریکا به توافق نزدیک شدند؟
  • آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست