Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیتیزن ها به دنبال برکناری سرمربی اسپانیایی خود نیستند. 

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی از سال 2016 هدایت این تیم را بر عهده گرفته است و تاکنون موفق به کسب افتخارات زیادی به همراه این تیم شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Sam Lee از اتلتیک، با وجود نتایج ضعیفی که منچسترسیتی در ماه های اخیر تحت هدایت پپ گواردیولا کسب کرده است، موضع سران این تیم در قبال گواردیولا روشن است: آن ها معتقدند که این سرمربی اسپانیایی بهترین فرد ممکن برای هدایت منچسترسیتی است و او تا هر زمان که بخواهد می تواند در این باشگاه بماند و سران منچسترسیتی نیز اطمینان دارند که پپ خواستار ادامه کار خود در این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران منچسترسیتی باور دارند که گواردیولا هر آنچه که می خواهد را در این باشگاه در اختیار دارد و به دنبال جدایی از این تیم نخواهد بود.

همچنین بخوانید:

مدیر اجرایی منچستر سیتی: خواستار ماندن گواردیولا هستیم؛ در مورد آینده آگوئرو عجله نمی کنیم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا

هافبک اسپانیایی فصلی درخشان را سپری می کند.

طرفداری | ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال بتیس پاداش عملکرد درخشان خود در این تیم را گرفت.

با اعلام وب سایت لالیگا، ایسکو بالاتر از بازیکنانی چون وینیسیوس جونیور، آسپاس، یوسف النصیری و ساویو، به عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا انتخاب شد. ایسکو همراه رئال بتیس در ماه آوریل در سه بازی لالیگایی دو پیروزی و یک تساوی کسب کرد و یک گل و یک پاس گل حاصل کار او بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد