Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:03:57 GMT

2 اعزام هیأت سه گانه قم به لیگ و نخبگان ایران

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۰۳۲

2 اعزام هیأت سه گانه قم به لیگ و نخبگان ایران

محمدکاظم حججی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی طبق تقویم سال 1399 فدراسیون و هیات‌های استانی ترای‌اتلون متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی، تا پایان مهر ماه در حالت تعلیق قرار داشت اما امیدواریم از دهه دوم آبان نخستین رویداد رسمی سال جاری را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ترای‌اتلون یک رشته المپیکی است و برگزاری مسابقات مختلف موجب حفظ آمادگی ورزشکاران این رشته می‌شود، بنابراین به سهم خود تلاش می‌کنیم هم در استان قم و هم در سطح کشور هماهنگ با فدراسیون این رشته، برای بازگشت برنامه‌ها به حالت طبیعی و از سرگیری فعالیت‌های ترای‌اتلون در قالب لیگ و قهرمانی کشور کمک کنیم.

رئیس هیأت ترای‌اتلون استان قم از دو اعزام این هیأت به رقابت‌های کشوری خبر داد و افزود: هیأت ترای‌اتلون (سه‌گانه) قم دهه دوم آبان‌ماه دو اعزام همزمان به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به مقصد تبریز انجام خواهد داد، در این اعزام هم ورزشکاران آقا و هم نماینده‌های هیأت در بخش بانوان به میدان می‌روند.

وی با اشاره به برگزاری  مرحله نخست رقابت‌های لیگ دواتلون آقایان و بانوان فصل 1399 اضافه کرد: این مسابقات از 12 تا 16 آبان ماه به میزبانی هیأت آذربایجان غربی در شهر تبریز برگزار می‌شود و با توجه به مهلتی که فدراسیون در نظر گرفته، تمام باشگاه‌ها و هیات‌های استانی برای حضور در لیگ باید تا پنجم آبان آمادگی تیم خود را اعلام کرده و قرارداد ورزشکاران را به این فدراسیون ارسال کنند.

حججی در ادامه از  برگزاری مسابقات قهرمانی نخبگان ایران خبر داد و عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت ورزشکاران، یکی از نخستین مسابقات سال 99 با عنوان قهرمانی نخبگان ایران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اسامی نماینده‌های قم، خاطرنشان کرد: در بخش بانوان مسابقات لیگ خانم‌ها عابدینی‌نژاد، صفایی و ناطقی در ترکیب تیم بانوان قم به میدان می‌روند، ضمنا در لیگ آقایان تیم قم با ترکیب مظفری، زارعی، ایزدی و جهانگیری با حریفان شرکت کننده در این دوره رقابت خواهد کرد، ضمن اینکه خانم عابدینی‌نژاد نماینده قم در مسابقات نخبگان است.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم تراي اتلون حججي سه گانه ليگ ترای اتلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران در بخش تکنیک (ممای) از باشگاه‌های برتر استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی و اجرای هفت خط کونگ فو تو آ در بخش بانوان با حضور ۷۵ ورزشکار برتر از باشگاه استان بوشهر برگزار شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی استان بوشهر و مدال مسابقات اهدا شد و باشگاه مهر عالی‌شهر مقام اول مسابقات باشگاه آماتا مقام دوم و باشگاه آذرخش مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس امور بانوان کونگ فو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قهرمانان بخش ممای کونگ فو توآ استان بوشهر را از برترین‌های کشور اعلام کرد و گفت: از تمامی مربیان و ورزشکاران انتظار داریم سطح فنی خود را در سال جدید جهت کسب مقام‌های برتر حفظ کنند

طیبه عبدالهی از مسئول کمیته مسابقات مریم برگستوان و کادر اجرایی و داوران این دوره از مسابقات پریسا پیشه ور و نهال احمدزاده و خانم کریم زاده، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097348

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!