Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فلاح شنبه شب در حاشیه نشست اضطراری ستاد کرونا شهرستان بدون اشاره به تعداد دستگاه های موجود و دستگاه های مورد نیاز اکسیژن ساز برای بیماران، خواهان همکاری مردم منطقه و میبدی های ساکن در دیگر استان ها شد و افزود: گرچه کادر درمان خسته است مسوولان امر نیز تمامی وقت خود را صرف خدمت رسانی به بیماران کرده اند که تاکنون اقدامات زیادی در پیشگیری از بیماری کووید- ۱۹ در میبد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین حال تصریح کرد: مردم باید بیشتر همراهی کنند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند ، خیرین و صنعتگران هم مانند اسفند ماه سال ۹۸ و فروردین ۹۹ هم به میدان آمده و کمک کنند.

همچنین مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد نیز در فایل ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی گفت : بیمارستان به علت افزایش ورودی بیماران کرونایی با کمبود تخت مواجه است.

ذبیح الله برجسته افزود: بخش‌های بستری کرونا  و بخش های آی. سی .یوی ۱ و ۲ کاملا تکمیل است و باید تخت‌های اورژانس را افزایش داد تا بتوان بیماران را بستری کرد.

وی در ادامه  اظهار امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت های موجود، خیران میبدی مشکل خاصی برای بیماران پیش نیاید و مرکز این شهرستان ۱۰۵ هزار نفری  در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

کارهای ساخت بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد در سال ۱۳۶۸ با همت خیرین ارجمند شادروانان میرزا محمد صادقیان و حاج سید حسین میردهقان (کرباسی) در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع و با زیربنای حدود ۱۲ هزار مترمربع شروع شد.

این مرکز درمانی و بستری بیماران با همکاری دانشگاه شهید صدوقی یزد مجهز و تکمیل  و در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۸۰ افتتاح شد  و اکنون با ۲۱۹ تخت و فضای فیزیکی استاندارد و تجهیزات فعال است

همچنین سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد دیروز( شنبه) با اشاره به روند افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا در این استان گفته بود که هم اکنون ۱۲۷ بیمار در بخش آی. سی. یو بیمارستان‌ها بستری هستند.

سید ابراهیم سلمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۶۲۷ نفر از افراد مبتلا به بیماری کووید- ۱۹ در مراکز درمانی و بهداشتی استان تحت درمان قرار دارند و ۶۲ نفر هم در بخش اورژانس بیمارستان ها در انتظار انتقال به بخش مراقبت های ویژه هستند. 

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز( شنبه)گفته بود که با فوت ۳۳۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید- ۱۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر رسیده است و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار یا زرد کرونا هستند.

سیما سادات لاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر سوم آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، پنج هزار و ۸۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور شناسایی شده اند و ۲ هزار و ۱۶۹ نفر بستری شدند و  با این حساب، مجموع بیماران به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  تاکنون ۴۵۰ هزار و ۸۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و چهار هزار و ۹۵۲ نفر از بیماران  در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۱۸ آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: شرایط از لحاظ شیوع کرونا در استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران ، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز است و همچنین هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا میبد یزد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا میبد یزد بهداشت و سلامت ویروس کرونا میبد یزد بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • دفاع عجیب خبرگزاری دولت از قلیان پرعارضه اکسیژن
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • قلیان اکسیژن؛ بِکشیم یا نه؟
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین