Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده درباره تعداد بیماران بستری سندرم حاد تنفسی گفت: تعداد بیماران بستری  سندرم حاد تنفسی یک هزار و ۳۷۱ نفر است که از این تعداد ۲۴۴ نفر در بخش ICU بستری بوده و ۸۰ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۷ نفر بستری جدید به بیماران بستری استان افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بیماران فوتی کووید ۱۹ بیان کرد: تعداد ۲۲ نفر بیمار کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان فوت شدند. همچنین ۵ نفر با تست منفی کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند. تعداد کل بیماران فوت شده با تست مثبت کووید ۱۹ تا تاریخ ۲۲ مهر به یک هزار و ۵۴۹ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای ارومیه ۶ نفر، مهاباد ۴ نفر، بوکان ۴ نفر، خوی ۲ نفر، سردشت ۲ نفر، پیرانشهر ۱ نفر، تکاب ۱ نفر، سلماس ۱ نفر، شاهین دژ ۱ نفر براثر ابتلا به کووید ۱۹ فوت شدند.

آقازاده درباره گروه های سنی مبتلایان به بیماری کووید۱۹ بیان کرد: گروه های سنی مبتلایان به کووید ۱۹ در استان بیماران زیر ۱۴ سال ۲.۱ درصد، بیماران ۱۵ تا ۵۴ سال ۷۲.۶ درصد و بیماران ۵۵ سال و بالاتر ۲۵.۳ درصد است.

46

کد خبر 1447296

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،اظهارکرد: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شد که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته