Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، پس از گمانه زنی های بسیار زیادی که پیرامون تیم آینده علی کریمی هافبک خوش تکنیک استقلال وجود داشت، برخی منابع خبر داده اند که احتمال دارد بالاخره امروز تکلیف نهایی علی کریمی با استقلال مشخص شود. 

 

     

 

علی کریمی که پس حذف استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با کاروان تیم به ایران برنگشته بود و پس از اردوی تیم ملی به ترکیه رفت و مشغول کارهای شخصی اش شده بود،  چند روزی می شود که به ایران برگشته و در حال حاضر در اصفهان حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اخبار منتشر شده، علی کریمی پیشنهاد خوبی از باشگاه سپاهان هم دارد که برخی حضور چند روزه کریمی در اصفهان را بی ارتباط به این موضوع نبوده اما نکته قابل توجه این است که در سپاهان هم مهدی کیانی شباهت زیادی به علی کریمی دارد‌ و او هم هنوز به سپاهان برای تمدید قرارداد اوکی نهایی را نداده است.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، یکشنبه به احتمال بسیار زیاد تکلیف نهایی علی کریمی و مهدی کیانی مشخص خواهد شد که طبق همین اطلاعات، احتمال ماندن علی کریمی در استقلال و همچنین مهدی کیانی در سپاهان بالاست چرا که طبق آخرین اخبار شنیده می شود که محرم نویدکیا و مهدی کیانی برای همکاری در لیگ بیستم به توافق رسیده اند و با حضور کیانی در سپاهان، کریمی هم به استقلال خواهد رفت.

باید منتظر ماند و دید امروز چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا علی کریمی با استقلال و مهدی کیانی با سپاهان تمدید می کنند یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سپاهان استقلال علی کریمی مهدی کیانی مهدی کیانی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان - گل گهر؛ گزارش زنده

تیم های سپاهان و گل گهر به مصاف هم رفته اند.

اطلاعات بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: سپاهان -گل گهر تاریخ و ساعت برگزاری: یکشنبه 27 اسفند ۱۴۰۲؛ ساعت ۱۸:۴۵ ورزشگاه: نقش جهان داوران:  گل:  ترکیب اولیه دو تیم

سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، محمد دانشگر، شهریار مغانلو و رضا شکاری

گل گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی بهنام برزای، احمدرضا زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه، روبرتو تورس، نوید عاشوری، مهدی ممی‌زاده، سعید سحرخیزان

گزارش زنده

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • فوری | تکلیف حقوق کارگران مشخص شد | حقوق کارگران از کارمندان پیشی گرفت | تصویب ردیف حقوقی خاص در احکام کارگزینی برای نخستین بار
  • ببینید | بالاخره تکلیف تعیین حقوق کارگران مشخص شد؛ بفرمایید مجلس!
  • سرخابی ها با پیروزی به استقبال نوروز رفتند
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ سپاهان، گل‌گهر را غافلگیر کرد
  • سپاهان - گل گهر؛ گزارش زنده
  • ترکیب سپاهان و گل‌گهر سیرجان مشخص شد
  • بیشترین و کمترین میزان مشارکت در ۱۲ دوره انتخابات مجلس /مجلس پنجم رکورد زد
  • حریف سپاهان در جام حذفی مشخص شد
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 15 مارس؛ تکلیف رندی اورتون مشخص شد/ اخبارWWE
  • تکلیف بازی هوادار - استقلال مشخص شد