Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:19:39 GMT

وقوع یک حادثه بی‌سابقه در کیش

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۵۰۳

وقوع یک حادثه بی‌سابقه در کیش

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در فضای مجازی در خصوص انتشار کلیپی با موضوع مزاحمت و حمله راننده یکدستگاه خودرو تاکسی به خودرو حامل چند مسافر در یکی از خبابان جزیره کیش اعلام کرد: كليپ منتشر شده مربوط به رفتار ناشايست راننده تاكسي است كه بلافاصله این خودرو شناسايي و توقيف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: رسیدگی به رفتار راننده تاكسي كه مجوز رانندگي تاكسي نداشته و با تاكسي متعلق به پدر خود بدون اجازه اقدام به رانندگي و تردد كرده بود نیز از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری و بررسی است.

روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات کیش در این اطلاعیه آورده است: با قدردانی از همکاری شهروندان در اقدام به موقع و تهیه تصویر از این رفتار نادرست، خواهشمندیم هرگونه تخلف در حمل ونقل عمومی را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ به مدیریت حمل ونقل عمومی کیش اعلام کنند.

خبرگزاری صداوسیمای مرکز کیش منتظر پاسخ مسئولان حمل و نقل و پلیس کیش است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی کیش حادثه راننده تاکسی مزاحمت علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس

مدیر روابط عمومی اورژانس یزد: در حادثه برخورد اتوبوس اسکانیا با تریلر در محور یزد– طبس، ۲۵ کیلومتری رباط پشت بادام ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • شوفرهایی که خواننده شدند + فیلم
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • فیلم| شهردار اصفهان راننده تاکسی برقی شد!
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس