Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی دهقانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، اظهار داشت: از ابتدای مرداد ماه امسال که اعتبارهای بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۹ ابلاغ و تخصیص داده شده است کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از ۹۷ میلیارد تومان اعتباری که ابلاغ شده به میزان ۹۱ میلیارد تومان پرونده به بانک‌ها معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: براساس این آمار، ۲ هزار و ۳۵۴ متقاضی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به بانک‌ها معرفی شده که تا به امروز متاسفانه تنها ۳۳۵ متقاضی موفق به دریافت تسهیلات شده اند.
وی با بیان اینکه تنها ۱۲ درصد نفرات معرفی شده به بانک‌ها موفق به دریافت تسهیلات شده اند، افزود: در حال حاضر ۲ هزار متقاضی تسهیلات اشتغال در بانک‌ها معطل هستند که این روند به هیچ وجه مطلوب ارزیابی نمی‌شود و روند اشتغال افراد را با کندی رو به رو می‌کند.
این مسوول با اشاره به دلایل همکاری نکردن بانک‌های عامل با متقاضیان، اضافه کرد: مهمترین دلیل پرداخت نکردن تسهیلات به متقاضیان، اجرا نکردن تفاهم نامه‌ای است که به صورت کشوری بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران عامل بانک‌ها منعقد شده است که امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.
دهقانی اظهار داشت: نحوه پرداخت تسهیلات به این روش، کمکی به بهبود وضعیت اشتغال استان قزوین نمی‌کند و امیدواریم این مشکلات با نگاه ویژه مسوولان برطرف شود.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی استان قزوین تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی استان قزوین اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی