Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی امیدبخش با اشاره به فرصت ۱۰ روزه کتابفروشی‌های علاقه‌مند برای مشارکت در طرح پائیزه کتاب، گفت: مدیران کتابفروشی‌هایی که تمایل به همراهی در این طرح دارند باید ضمن مراجعه به نشانی اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او با یادآوری اینکه طرح پائیزه کتاب از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، طراحی و اجرا شده است، گفت: براساس این طرح، سقف تخفیف برای هر خریدار نسبت به گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیدبخش بیان کرد: براین اساس هر خریدار می‌تواند در قالب طرح پائیزه کتاب، از تخفیف ۲۰ درصدی پیش‌بینی شده تا سقف ۲۰۰ هزار تومان استفاده و کتاب‌های مورد نظر خود را خریداری کند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برای شرکت در طرح پائیزه نیاز به ثبت‌نام مجدد نخواهند داشت.

امیدبخش ادامه داد: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران باید با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح پائیزه کتاب ۹۹ را تائید و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد فارس یادآور شد که ثبت‌نام در طرح پائیزه کتاب ۹۹ از ۵ آبان به شکل سراسری آغاز می‌شود و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح پائیزه کتاب طرح پائیزه کتاب ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها