Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، در رابطه با علمی و عقلانی بودن پیشنهاد برخی سیاسیون مبنی بر به رفراندوم گذاشتن جنگ یا صلح، اظهار داشت: صلح چیزی نیست که به رفراندوم بگذاریم. خیلی لایه‌های آشکار و پنهان دارد و باید در بعضی از جلسات کارشناسی کاملاً محرمانه اینها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهند آن را به رفراندوم بگذارند در حقیقت دشمن را بیشتر از دوست در جریان قرار دادند و نمی‌توانند همه مطالب و همه راهکارها و استراتژی‌ها را مطرح کنند که ابتدا دشمن متوجه می‌شود و بعد دوست و بعد مردم رأی بدهند.

وی عنوان کرد: بنابراین، این به مصلحت مردم نیست. یعنی اگر مصلحت نظام و مردم را می‌خواهیم باید عاقلانه رفتار کنیم، اینکه هیاهو و جار و جنجال به پا کنیم و با غوغا سالاری بخواهیم یکسری اقدامات صورت گیرد تا مردم را در مقابل نظام قرار دهیم خیلی اشتباه است‌. بنابراین این رفتار نه در شأن مردم است و نه به صلاح است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه مسئولین به تاکید بر اینکه ما شورای عالی امنیت ملی و کمیسیون امنیت مجلس را داریم باید اینها را بررسی کنند، خاطرنشان کرد: رؤسای سه قوه به جای اینکه بعضی شأن از کرونا بترسند و به تعطیلی بروند باید بنشینند و تمام ابعاد را در نظر بگیرند. کسانی که دست‌اندرکار هستند و به تمام ابعاد شناخت دارند باید این مسائل را بررسی کنند. این اقدام یک فرافکنی و کار اشتباهی است.

افتخاری افزود: بحث جنگ و صلحی که پیش می‌آید، آن زمانی که امام حسن مجتبی (ع) از افرادی که به ظاهر یارشان بودند پرسیدند شما می‌خواهید بجنگید و کار معاویه را تمام کنید یا از جنگ دست بردارید؟ برای این بود که ایشان دیدند این یاران اراده‌ای ندارند و ظاهراً سست عنصر هستند. برای همین مجبور شدند از خودشان بپرسند و اتمام حجتی صورت گیرد. اما وقتی جوانان و بزرگترهای ما بحث عراق و سوریه پیش می‌آید به میدان می‌آیند، قابل مقایسه با یاران امام حسن مجتبی نیست‌.

وی در پایان تصریح کرد: ما با کسی اعلام جنگ نکردیم و آن دشمن است که علیه ما برنامه‌ریزی می‌کند اما برخی مسئولین و خیلی کم از مردم ما ممکن است باور کنند و دشمن به ساده لوحی بعضی‌ها بخندد.

 

مهر

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: لاله افتخاری رفراندوم صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است

شبکه الجزیره گزارش داد، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی تصریح کرد: دشمن به انواع جنایات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و نسل کشی و ویرانگری و ربودن فلسطینی‌ها را همچنان مرتکب می‌شود.

وی افزود: دشمن صهیونیست از تکنیک‌های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین مرتکب می‌شود که از جمله آنها، پخش صدای فریاد ناله و درخواست کمک از طریق بلندگو‌های نصب شده بر روی پهپاد‌های خود است تا مردم پس از شنیدن صدا برای کمک به سمت منبع صدا حرکت کنند و پس از جمع شدن مردم در محل، آنها را هدف قرار دهد.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: نبش قبر و سرقت اعضای بدن بیماران و قتل پرسنل پزشکی از جمله دیگر جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ علیه غزه بوده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌ها در غزه را به گور‌های جمعی تبدیل کرده است.

سید عبدالمالک بدرالدین الحوثی افزود: هر کاری که دشمن صهیونیستی انجام می‌دهد تحت حمایت همه جانبه از جکله مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌هاست. نقش آمریکا در تجاوز به فلسطین به گونه‌ای است که گویی جنگ غزه، نبرد این کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها کشور قطر به عنوان یک کشور میانجی را برای اتخاذ دیدگاه همسو با آمریکا و اسرائیل علیه جنبش حماس تحت فشار قرار می‌دهند. آمریکا به قوانین و حقوق بشر و یا هر عنایونی که مطرح می‌کند و درباره آن لاف می‌زند مانند دموکراسی و آزادی عقیده و بیان، احترام نمی‌گذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است