Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:32:56 GMT

کتاب «دعای صحیفه و دعای مشلول» در بنگلادش منتشر شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۲۴۳

کتاب «دعای صحیفه و دعای مشلول» در بنگلادش منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «دعای صحیفه و دعای مشلول» تألیف سید بن طاووس و شیخ عباس قمی توسط آ.ک.م. راشد الزمان، عرفان الحق و عالمگیر حسین به زبان بنگالی ترجمه و از سوی انتشارات وایزمن در بنگلادش منتشر شد.

در این کتاب، دو دعای معروف دعای صحیفه و دعای مشلول همراه با متن عربی و ترجمه بنگالی در دو طرف هر صفحه ارایه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در شروع کتاب، چند آیه و چند حدیث از پیامبر اکرم(ص) در مورد ضرورت و فضیلت دعا نقل شده و فضیلت قرائت این دو دعا را هر کدام در سه الی ۴ صفحه قبل از اصل دعا بیان کرده است.

کد خبر 5055876

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب بنگلادش دعا و نیایش سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی امام رضا ع ویروس کرونا سازمان سمت تمدن اسلامی شبکه چهار سیما پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات مرکز فرهنگی شهر کتاب غلامعباس توسلی رضا داوری اردکانی محمدعلی تسخیری رادیو گفتگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • نماز باران در بنگلادش
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • معرفی سرگذشت رباعیات خیام و 4 کتاب دیگر
  • نقدی بر پنج ترجمه از کتاب «فصوص الحکم» ابن عربی
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟