Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مجید کاسیان زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام وزارت بهداشت، پیرانشهر به همراه شهرهای مهاباد و ماکو از آذربایجان غربی در لیست شهرهای در وضعیت بحرانی به لحاظ شیوع فزاینده کرونا قرار گرفته است که باید با همراهی همدیگر، از تداوم این روند جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به پر شدن ۹۰ درصد ظرفیت بیمارستان پیرانشهر اضافه کرد: اکنون تنها چند تخت خالی در بیمارستان مانده است که باتوجه به افزایش روزانه آمار مبتلایان در این شهرستان، می‌تواند بسیار نگران کننده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر ادامه داد: برای بیماریابی بهتر، طی روزهای گذشته تعداد نمونه‌گیری‌ها را افزایش داده‌ایم که جواب بیشتر از ۸۰ درصد نمونه‌گیری‌ها مثبت بوده است.

کاسیان زاده با اشاره به مثبت شدن تست بیش از یک هزار نفر از شهروندان پیرانشهری از ابتدای شیوع کرونا تاکنون گفت: متاسفانه آمار فوتی‌ها نیز طی ماه گذشته افزایش داشته و تاکنون ۵۵ مورد فوتی ناشی از کرونا در پیرانشهر ثبت شده است.

پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک پیرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک پیرانشهر ویروس کرونا ماسک پیرانشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در شروع۱۴۰۳/ تراز تجاری با و بدون نفت مثبت شد
  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است