Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو گوشی نوکیا ۲۱۵ و نوکیا ۲۲۵ در اوایل ماه جاری و با پشتیبانی از فناوری 4G در کشور چین معرفی شدند و بازار هدف این گوشی‌ها صرفا کشور چین بود. اما به تازگی شرکت HMD Global اعلام کرده است که قصد دارد این دو گوشی را برای سایر کشور‌ها و به صورت جهانی عرضه کند و فروش جهانی این گوشی‌ها از ۲۳ اکتبر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که مشخص است هر دو گوشی‌ از شبکه VoLTE استفاده می‌کنند که در حال حاضر در گوشی‌های بالا رده اندرویدی شاهد استفاده از آن‌ها هستیم. امکان استفاده از این دو گوشی برای مرور صفحات اینترنت وجود دارد، اما کار بسیار دشواری خواهد بود و تقریبا تمام افرادی که این دو گوشی را خریداری می‌کنند با هدف استفاده از اینترنت آن‌ها به صورت هات اسپات دست به خرید خواهند زد.

هر دو گوشی ساده نوکیا از رادیو FM، قیمتی مقرون به صرفه، باتری بسیار بادوام، صفحه کلید T9، چراغ قوه و اسلات مربوط به درگاه microSD استفاده می‌کنند که در مواردی مانند ذخیره عکس و موسیقی به کار خواهد آمد.

برخی از قابلیت‌های دو گوشی ساده نوکیا

گوشی نوکیا ۲۲۵ به همراه یک دوربین در بخش پشتی خود وارد بازار می‌شود. اسپیکر این گوشی نیز در بخش پشتی آن قرار دارد. باتری موجود در آن ظرفیتی ۱۱۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد و می‌تواند مدت بسیار زیادی روی این گوشی کارایی داشته باشد.

قیمت گوشی Nokia 215 4G حدود ۴۰ دلار اعلام شده و در سه رنگ سبز، آبی و سیاه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. مدل Nokia 225 4G نیز حدود ۴۷ دلار اعلام شده است و هر دو گوشی از تاریخ ۱۸ نوامبر در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت. گفتنی است رنگ‌های اعلام شده برای Nokia 225 4G نوک طلایی، آبی و سیاه است.

بیشتر بخوانید:

نوکیا 9.1 PureView پایان امسال با فناوری 5G رونمایی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نوکیا گوشی ساده گوشی 4G دو گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است. کسی که از ایران خارج می شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است. قسمت بزرگی از دستاوردهای امروز چینی ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشورهای دیگر رفته اند. باید نگاه به کلمه فرار مغزها یا فرار از کشور را باید برداشت. هر کسی که از کشور خارج می شود و یا کسی که وارد کشور می شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • تصاویری دیده نشده از حال و هوای شهر مکه در ۷۰ سال قبل
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی