Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده از برگزاری جشن‌های آغاز امامت امام زمان (عج) در مساجد شهری و روستایی صومعه‌سرا خبر داد.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج) اظهار کرد: نهم ربيع‌الاول سالروز آغاز امامت و ولايت حضرت مهدی(عج) امام شيعيان است، همچنين روز تجديد عهد و پيمان با آن يگانه دوران، روزی كه بيعتی دوباره را با ساحت حضرتش می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: نهم ربيع‌الاول زمان مناسبی برای عهد و بيعتی دوباره با آرمان‌های حضرت مهدی(عج) و توجه عموم مردم به توسعه و ترويج فرهنگ مهدوی است.

 

وی با اشاره به اینکه همزمان با شب و روز نهم ربیع‌الاول جشن‌های آغاز امامت امام زمان (عج) در مساجد شهری و روستایی صومعه‌سرا برگزار می‌شود گفت: بیش از 70 مسجد صومعه‌سرا میزبان عاشقان حضرت مهدی موعود(عج) هستند تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای ظهور امام زمان(عج) دعا کنند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه مبلغان بومی و اعزامی در مراسمات جشن و سرور اقدام به سخنرانی می‌کنند تصریح کرد: معرفت افزایی و همچنین افزایش شناخت امام زمان(عج) از جمله موضوعات سخنرانی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برای کاهش فاصله جامعه از فرهنگ مهدویت باید برنامه‌های اجرایی و جشن‌های مردمی را به نحوی مدیریت کنیم که معرفت افزایی و افزایش شناخت از مهدویت را به دنبال داشته باشد.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن آغاز امامت حضرت مهدی نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج آغاز امامت امام زمان عج آغاز امامت امام زمان صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟