Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@22:49:35 GMT

سودان: آمریکا قول کمک مالی داده است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۹۷۷

سودان: آمریکا قول کمک مالی داده است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وزارت خارجه سودان در بیانیه‌ای به توافق سازش با رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که واشنگتن و تل آویو قول کمک به بهبود وضعیت اقتصادی سودان را داده‌اند.

به نوشته العربیه، وزارت خارجه سودان همچنین گفت که خارطوم و تل آویو بر سر آن‌چه «حمایت از صلح در منطقه» نامیده شده، توافق کرده‌اند و خارطوم همواره حامی صلح و آزادی و عدالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین آمده است که دولت آمریکا تعهد داده است که با همکاری شرکای خود از میزان بدهی‌های سودان بکاهد و رژیم تل آویو نیز قول داده است در زمینه امنیت غذایی به سودان کمک کند.

وزارت خارجه سودان سپس از نشست هیأتی از رژیم اسرائیل و سودان طی هفته‌های آتی برای بررسی توافقات متعدد در زمینه‌های کشاورزی، تجارت، هواپیمایی و گردشگری خبر داد و گفت که اولین موضوع مورد بحث در این نشست، مسأله کشاورزی خواهد بود.

«الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز از سفر قریب‌الوقوع یک هیأت سودانی به تل‌آویو خبر داده و گفته که پس از آن شخص وی در رأس یک هیأت اسرائیلی به خارطوم خواهد رفت.

روز جمعه گذشته (۲۳ اکتبر)، آمریکا، رژیم صهیونیستی و سودان در بیانیه مشترکی از دستیابی خارطوم و تل‌آویو به توافق عادی‌سازی روابط بین این دو طرف خبر دادند.

پربیننده ترین افزایش ۵۰درصدی قیمت طلا با ارزش‌ترین برندهای جهان معرفی شدند سقوط نرخ لیر ترکیه به رکورد تاریخی جدید امشب ایران داغدار افغانستان است عاملان گرانی طلا در سال آینده

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سودان واشنگتن آمریکا آفریقا کمک مالی وزارت خارجه سودان قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه مرزی رفح در جنوب نوار غزه را شدیداً محکوم کرد.

وی اظهار داشت: حمله به این منطقه علیرغم همه هشدارهای بین‌المللی و مخالفت قاطع جامعه جهانی، بیانگر درنده‌خویی رژیمی یاغی است که به هیچ هنجار بین‌المللی پایبند نبوده و قطعاً اصلی‌ترین تهدید صلح و امنیت بین‌المللی به شمار می‌رود.

کنعانی تصریح کرد: این اقدام رژیم با هدف به شکست کشاندن تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ و پایان بخشیدن به نسل‌کُشی در غزه و صرفاً به قصد حفظ منافع فردی و گروهی جنایتکاران صهیونیست صورت گرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید نمود: چنانچه قبلاً بارها اعلام کرده‌ایم، کلید آرامش و امنیت در منطقه، توقف فوری و بی قید و شرط جنگ علیه مردم مظلوم فلسطین در نوتر غزه و کرانه باختری بوده و همه بازیگران بین‌المللی باید رژیم صهیونیستی را با این هدف تحت فشار قرار دهند.

کنعانی افزود: قطعاً مسؤولیت جنایات و خونریزی جاری، بخصوص در منطقه رفح بر عهده رژیم کودک‌کش صهیونیستی و پشتیبان اصلی آن یعنی دولت آمریکا بوده و این جنایتکاران باید پاسخگوی جنایات خود باشند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مجدداً از نهادهای حقوقی و قضائی بین‌المللی می‌خواهد که روند رسیدگی به جنایات ضدبشری مقامات رژیم آپارتاید صهیونیستی را تسریع بخشیده و آنان را به پای میز محاکمه کشانده و مجازات نمایند.

کد خبر 6099435 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است