Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان این استان در هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و رصد عملیاتی حین بازرسی و بررسی خودروهای ترانزیتی موفق شدند 63 کیلو و 300 گرم موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مواد مخدر کشف شده شامل 35 کیلوگرم شیشه، 18 کیلو و 100 گرم تریاک، 10 کیلوگرم هروئین پودری و 200 گرم حشیش است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از قاچاقچیان یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کمرشکن و یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف شده است.

شجاع با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو در رابطه با این کشفیات، تصریح کرد: در این رابطه 3 قاچاقچی با  دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی یادآور شد: مرزبانان استان با توکل بر پیشگاه الهی در راه مقابله با قاچاق مواد مخدر به طور جدی شبانه روز کوشش دارند، تا نظم و امنیت را در تمام جامعه برای مردم به ارمغان آورند و مانند گذشته سدی محکم در برابر نفوذ اینگونه دشمنان باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خودروهای ترانزیتی کشف بیش از 60 کیلوگرم مواد مخدر خراسان رضوی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد