Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@12:32:00 GMT

جواب تست کرونای ستاره بایرن غلط بود؟

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۶۷۲۰

جواب تست کرونای ستاره بایرن غلط بود؟

به نظر می رسد سرژ گناربری، ستاره جوان بایرن مونیخ اصلا به ویروس کرونا مبتلا نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، یک شب مانده به دیدار حساس بایرن مونیخ برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان بود که باشگاه آلمانی اعلام کرد سرژ گناربری، وینگر 24 ساله این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و به همین دلیل قادر به حضور در دیدار مقابل روخی بلانکوس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در آن مقطع نگانیب در مورد سرایت این ویروس به دیگر اعضای بایرن مونیخ نیز وجود داشت، اما تست همگی منفی اعلام شد. اما ساعتی قبل باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد تست جدید سرژ گناربری چهار روز بعد از تست اولیه منفی اعلام شده و کادر پزشکی این باشگاه تصور می کند پاسخ تست اولیه نیز غلط بوده و او به ویروس کرونا مبتلا نشده بوده است.

 

به هر حال نام سرژ گناربری در بین اعضای کاروان بایرن مونیخ برای سفر به مسکو و دیدار مقبل لوکوموتیو در لیگ قهرمانان دیده می شود و ستاره جوان آلمانی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. البته بایرن مونیخ بدون سرژ گناربری نیز نمایش فوق العاده در دو دیدار مقابل اتلتیکومادرید و فرانکفورت داشته و با چهار و پنج گل این دو حریف را مغلوب کرد.

بایرن مونیخ سرگی گنابری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ سرژ گناربری بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رئال مادرید برای دیدار با بایرن مونیخ مشخص شد

با اعلام ترکیب رئال و بایرن مونیخ شاهد تغییراتی در ترکیب دو تیم ‏نسبت به بازی رفت هستیم. ‏

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی و توماس توخل ترکیب اصلی ‏تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ برای دیدار امشب دو تیم در ‏سانتیاگو برنابئو را اعلام کردند. ‏

دو تیم امشب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ‏مصاف هم می‌روند. بازی رفت در آلیانز آره‌نا با تساوی 2-2 به پایان ‏رسید و تکلیف تیم صعودکننده به فینال ومبلی که باید به مصاف ‏بوروسیا دورتموند برود امشب در برنابئو مشخص خواهد شد. ‏

در رئال مادرید ترکیب اصلی با ترکیب دیدار رفت تنها یک تفاوت دارد و ‏آن هم بازگشت دنی کارواخال به ترکیب است. کارواخال به دلیل ‏محرومیت بازی رفت را از دست داد و امشب به دستور آنچلوتی از آغاز ‏به میدان می‌رود.‏

ترکیب اصلی رئال مادرید: لونین، کارواخال، رودیگر، ناچو، مندی، ‏والورده، شوامنی، کروس، بلینگام، رودریگو، وینیسیوس جونیور.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره بایرن: وینیسیوس بهترین بازیکن دنیاست!
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • نوزاد الخاندرو گارناچو، کوچکترین هوادار رئال مادرید در بازی با بایرن مونیخ! / عکس
  • زیدان و حرکت دست معروفش هنگام تماشای دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه / فیلم
  • ترکیب رئال مادرید برای دیدار با بایرن مونیخ مشخص شد
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۲ - بایرن مونیخ ۱
  • تعویض ستاره بایرن: مصدومیت تیم توخل را ول نمی‌کند!
  • رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ در پی رستگاری در «برنابئو»
  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس