Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:49:43 GMT

تمدید محدودیت های کرونایی برای اصناف درجه3 و 4

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۶۸۶۲

تمدید محدودیت های کرونایی برای اصناف درجه3 و 4

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت براماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت اجرای محدودیت های کرونایی در پایتخت اظهارداشت: عصر امروز یکشنبه ۴ آبان ماه ۱۳۹۹ با مذاکره تلفنی با استاندار تهران و رییس اتاق اصناف تهران درمورد ۴ گروه تعیین شده توسط ستاد ملی کرونا صحبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دکتر محسنی بندپی در این تماس تلفنی تاکید کردند که فعلاً در شهر تهران گروه ۱ و ۲ صنوف می توانند در هفته جاری با رعایت کامل شیوه نامه های مراقبت بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا فعالیت کرده و گروه ۳ و ۴ صنوف و رسته های کاری همچنان طبق مصوبات هفته های اخیر ستاد ملی کرونا تعطیل بوده و به هیچ وجه تا اطلاع ثانوی امکان فعالیت را ندارند.

سرهنگ مرادی از خانواده بزرگ و دلسوز اصناف و شهروندان تقاضا کرد: جهت مراقبت و صیانت از جان شهروندان بیش از پیش و با تمام دقت و به طور کامل شیوه نامه های اجرایی بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا را اجرا کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا سرهنگ مرادی محدودیت تعطیلی تهران اصناف ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت در مسیرهای منتهی به شمال از جاده چالوس در روزهای آخر هفته خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ‌ پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 از محورهای کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت از ساعت  8.30 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود، افزود: از ساعت 10.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه  بوده واز سادات 24 این ممنوعیت لغو می شود.

‌کرمی عنوان کرد: در صورت پرحجم بودن ترافیک در روزهای  چهارشنبه و جمعه تاریخ‌ 12 و 14 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح  از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود و از ساعت از ساعت 1200 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: روز شنبه تاریخ‌ 15 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 8.30 از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام شده  و از ساعت 9.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه از ساعت 10.30 از مرزن‌آباد به سمت تهران جاده یک طرفه بوده است، افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند