Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران در زمینه تسلیحات نظامی خودکفا شده، و سیستم دفاعی خود را به مدرن‌ترین ابزار روز دنیا مجهز کرده است، گفت: اقدامات آمریکایی مبنی بر تحریم تسلیحاتی به جایی نخواهد رسید و این موارد فضا سازی تبلیغاتی است. فداحسین مالکی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه هر فرد یا سازمانی که به عرضه، فروش یا انتقال سلاح از مبدا یا به مقصد ایران کمک کند، تحریم خواهد شد، گفت: آمریکایی‌ها چندین سال است که موضوع تحریم تسلیحاتی ایران را مطرح می‌کند و اما به جایی نمی رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که ایران در زمینه تسلیحات نظامی خودکفا شده، و سیستم دفاعی خود را به مدرن‌ترین ابزار روز دنیا مجهز کرده است.
مالکی تصریح کرد: اگر بخواهیم تبادلات تسلیحاتی با کشور‌های دنیا داشته باشیم این طور نیست که برویم از آمریکایی‌ها اجازه بگیریم.
این نماینده مجلس گفت: بنابراین اقدامات آمریکایی مبنی بر تحریم تسلیحاتی به جایی نخواهد رسید و این موارد فضا سازی تبلیغاتی است؛ کما اینکه تا کنون هم همینطور بوده است.   بیشتر بخوانید: رئیس کمیته امنیت مجلس: رژیم آمریکا بجای دخالت در امور دیگر کشور‌ها به فکر نجات مردم خودش باشد

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است

دریافت 10 MB کد خبر 6097310

دیگر خبرها

  • فیلم‌های سیاه ما با فیلم‌های سیاه آمریکایی تفاوت‌هایی دارد
  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • فیلم| سخنرانی باورنکردنی یک دانشجوی آمریکایی درمورد ایران/ایران مثل رگ‌های بدن در کل دنیا ریشه دوانده
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران