Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم بسکتبال کوچین آمل نماینده مازندران در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۱ آبان در سالن آزادی تهران به دیدار شهرداری بندر عباس خواهد رفت.
مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود و اگر شیوع ویروس کرونا تا پایان دور رفت کنترل شود، تیم‌ها در دور برگشت می‌توانند در شهر‌های خود میزبان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کوچین در گروه دوم مسابقات لیگ برتر مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، آینده سازان تهران و نیروی زمینی تهران رقابت خواهد کرد.
بازی‌های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه ۸ تیمی بر اساس رتبه بندی پارسال لیگ برتر و سپس تقسیم لیگ‌های لیگ یک برگزار می‌شود.
بازیکنان تیم کوچین آمل از سال ۹۳ در استعدادیابی که توسط باشگاه کاله در رده مینی بسکتبال در بین ۱۸۰ نفر برگزار شد، انتخاب شدند و حالا با حمایت کاله و با نام کوچین در بالاترین سطح بسکتبال کشور به میدان می‌روند تا به ۱۰ سال دوری مازندران از این رقابت‌ها پایان دهند.
شاگردان رضا نوری، پارسال در لیگ دسته اول، در تمام ۲۰ بازی پیش رو برنده از زمین خارج شدند.
کوچین آمل با برادران لکزایی و دوقلو‌های یازرلو در کنار جلال آقامیری و متین آقاجانپور و پارسا فلاح که در آینده از آن‌ها خیلی بیشتر خواهید شنید، می‌خواهد در لیگ برتر بسکتبال کشور بزرگی کند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال ویروس کرونا کوچین آمل لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه بین تیم‌های گلنور اصفهان و مهگل البرز برگزار شد.    در این دیدار گلنور اصفهان موفق شد تیم مهگل البرز را با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ شکست دهد. سری ۳ بر ۲ به سود تیم گلنور شد و این تیم به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان صعود کند و مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست بیاورد.   شایان ذکر است، تیم آینده‌سازان تهران نیز پیش از این به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران