Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:34:16 GMT

کرونا جان ۳۲ کارمند استان تهران را گرفته است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۹۱۷۴

کرونا جان ۳۲ کارمند استان تهران را گرفته است

به گزارش ایرنا و به نقل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی روز دوشنبه با اعلام این آمار در قالب رشته توئیتی، نوشت: تاکنون ۲ نفر از تعاون کار و رفاه اجتماعی، ۲ نفر از صنعت، معدن و تجارت، یک نفر از ورزش و جوانان، ۲ نفر از ⁧فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ هفت نفر از امور مالیاتی، یک نفر از دامپزشکی، ۱۱ نفر از تامین اجتماعی⁩، یک نفر از برق منطقه‌ای⁩، ۲ نفر از ⁧آب منطقه‌ای، ۲ نفر از کمیته امداد امام خمینی⁩ (ره) و یک نفر از حج و زیارت جان خود را بر اثر ابتلا به کوید - ۱۹ از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین بر اجرای مصوبه‌های چهل و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تکلیف دستگاه‌های اجرایی در خصوص برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات حوزه مسئولیت خود با حضور ۵۰ درصد کارکنان تاکید کرد.

وی در ادامه این توئیت نوشت: این کاهش حضور کارمندان باید به نحوی باشد که در  ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوعان، به ویژه در زمینه «خدمات ضروری» به شهروندان وقفه‌ای ایجاد نگردد.

شفیعی در این رشته توئیت ضمن ابراز امیدواری برای اجرای مصوبه‌های ستاد کرونا، ⁩ نوشت: در بخشنامه شماره ۳۷۰۵۷۱ مورخ سوم آبان سال ۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور⁩ به همه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی مستقر در استان تهران وظایفی ابلاغ شده است که امیدواریم آن ها با دقت به اجرا درآید.

وی افزود: ‌بر اساس این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات حوزه مسئولیت خود «با حضور ۵۰ درصد کارکنان»، ترتیبی اتخاذ کنند که در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع، به ویژه «خدمات ضروری» به شهروندان وقفه ای ایجاد نشود. ⁧

به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا چهارم آبان‌ماه  ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا توییتر شهر تهران استان تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا توییتر شهر تهران استان تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ویروس کرونا توییتر شهر تهران استان تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اخبار کنکور ارائه خدمات برنامه ریزی استان تهران یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران

 

به گزارش تابناک از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان همزمان با نشست شورای معاونان این شرکت با بیان این که ضروری است افزایش بهره وری به عنوان مهم ترین رکن در تدوین طرح های فنی کارشناسان مورد نظر قرار گیرد تصریح کرد: پرهیز از فعالیت های کم اثر و هزینه ساز، گامی مهم در حفظ بیت المال است و انتظار می رود تمامی بخش های فنی و مهندسی در تدوین طرح های مرتبط با توسعه و بهبود شبکه به شیوه ای عمل کنند که از فعالیت های کم اثر، جلوگیری شده و اقدامات انجام شده، منجر به تاثیراتی ملموس و شاخص در بهبود کیفیت ارائه خدمات به هموطنان تهرانی شود.

ناظریان با یادآوری این که اقدامات موثری طی سال های اخیر در حوزه برق پایتخت انجام شده است افزود: خوشبختانه امروز شاهد اثرات مثبت ناشی از این اقدامات هستیم و شهروندان تهرانی می توانند نتایج حاصله در حوزه ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری، کاهش حوادث و خاموشی، افزایش پایداری و ضریب اطمینان و بهبود روشنایی معابر را به وضوح مشاهده کنند و ارزیابی های انجام شده نیز نشان دهنده رضایت شهروندان در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری علاوه بر تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با هدف گذر از پیک تابستانه مصرف برق و همچنین ۷۰ برنامه ویژه تحولی که منجر به تغییرات بنیادین در روند خدمت رسانی به مردم خواهد شد در نظر داریم اقدامات موثری در حوزه استفاده از هوش مصنوعی در فرآیندهای نظارتی و اجرایی انجام داده و خدمات خود را بیش از گذشته با فناوری های نوین روز در دنیا، منطبق و همسو سازیم.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج